JORNADES CULTURALS: APRENEM DELS AVIS

ELS DARRERS DIES ABANS DE COMENÇAR LA FESTA DE PASQUA VAN TENIR LLOC LES JORNADES CULTURALS.
EL TÍTOL DE LES JORNADES CULTURALS D’ENGUANY ERA “APRENEM DELS AVIS”. DEIEN ELS ANTICS QUE QUAN ES MOR UNA PERSONA ANCIANA ÉS COM SI ES CREMÉS UNA BIBLIOTECA. ÉS PER AQUEST MOTIU, I PERQUÈ ENS ELS ESTIMEM TAN COM ELLS ENS ESTIMEN A NOSALTRES, QUE ELS VAM DEMANAR QUE ENS ENSENYESSIN TOTES AQUELLES COSES QUE NOMÉS ELLS ENS PODEN ENSENYAR.
DES D’AQUEST BLOC TAN SOLS PODEM DIR: MOLTES GRÀCIES!!

I, PERQUÈ PUGUEU VEURE TOT ALLÒ QUE ELS AVIS ENS HA ENSENYAT, QUÈ MILLOR MIREU VOSALTRES MATEIXOS LES FOTOS I ELS ESCRITS QUE VAN FER ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA. QUE GAUDIU TANT COM HO HEM FET NOSALTRES!

TALLERS DE DIJOUS (MATÍ)

TALLERS DE DIJOUS (TARDA)

TALLERS DE DIVENDRES (MATÍ)

TALLERS DE DIVENDRES (TARDA)

Aquest article ha estat publicat en FESTES ESCOLARS, JORNADES CULTURALS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.