30 DE GENER. DIA DE LA PAU

AVUI ÉS 30 DE GENER I CELEBREM EL DIA DE LA PAU. ES VA ESCOLLIR AQUEST DIA EN HONOR A MOHANDAS KARAMCHAND GANDHI O, COM EL CONEIXEM NOSALTRES, MAHATMA GANDHI. EN UN DIA COM AVUI DE 1948, FOU ASSASSINAT.
PERÒ NO HAURÍEM D’OBLIDAR-NOS DE TANTS I TANTS ALTRES QUE, COM ELL, HAN AJUDAT AMB EL SEU GRA DE SORRA A FER D’AQUEST UN MÓN MILLOR: NELSON MANDELA, LA MARE TERESA DE CALCULTA, MARTIN LUTHER KING, VICENTE FERRER, PERE CASALDÀLIGA, …

AIXÍ QUE PER CELEBRAR-HO US POSEM UNA DE LES CANÇONS QUE EN PEP DE MÚSICA CANTA AMB ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA.

I AQUÍ TENIU UN VIDEO QUE ENS FARÀ PENSAR UN XIC, DE COM ENS QUEIXEM PEL QUE NO TENIM I OBVIEM EL QUE JA TENIM. ESPEREM QUE US AGRADI,

Aquest article ha estat publicat en FESTES ESCOLARS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.