HEM ANAT AL CENTRE DE DIA

Els nens i les nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial el dimarts dia 17 de desembre vam anar a visitar els avis i les àvies del Aquesta setmana ens vam arribar fins al Centre de Dia de Tortellà.
Cada grup va recitar el poema de Nadal i una cançó Nadalenca. Els alumnes de Cicle Inicial també van cantar una cançó de Nadal en anglès.
Els avis i les àvies ens van obsequiar amb un esmorzar. Ho vam fer tan bé que els avis ens van felicitar amb una nadala molt bonica i nosaltres també els van regalar dues nadales. Van estar molt contents de poder-nos escoltar i nosaltres també de veure’ls tan agraïts de la nostra companyia.

Aquest article ha estat publicat en CICLE INICIAL, EDUCACIÓ INFANTIL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.