AL TEATRE I A LA COOPERATIVA LA FAGEDA

Divendres dia 22 de novembre els alumnes d’Educació Infantil varem anar d’excursió . Al matí varem anar a veure l’obra de teatre: “Latung, la,la” al Teatre Principal d’Olot. Tot seguit ens varem dirigir a la Cooperativa La Fageda.
Allà tots els nens i nenes varem poder gaudir d’un entorn preciós malgrat el fred que ens va acompanyar tota la diada. Però també varem tenir sort del sol, que va estar present en tot moment !!!!! Els alumnes de les 4 escoles es varen dividir en 2 grups. Dues monitores ens acompanyaren per tota la cooperativa, ensenyant-nos les vaques que estaven a punt de donar a llum; els vedells, que tenien alguns pocs dies; la sala de munyir; el lloc on fan els iogurts; i tot un munt d’explicacions de les quals varen poder gaudir tots i totes.

Aquest article ha estat publicat en EDUCACIÓ INFANTIL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.