EL CEL DE LA JOJÓ

Projecte de la Vaca

Els nens i nenes d’Educació Infantil estem estudiant les vaques. El passat divendres dia 22 de novembre vàrem anar d’excursió a la Fageda per tal de fer observació d’aquests animals i durant el mes d’octubre i novembre n’hem estat aprenent un munt de coses.
Aprofitant que la Laura de la classe dels conills va portar un CD de cançons: ”El cel de la Jojó” (àlbum de cançons d’una obra de teatre) on la mare de la Júlia i la Dana, l’Esther Westermeyer, hi canta. Li vàrem demanar si podria venir a l’escola a cantar-nos alguna cançó del CD i a ensenyar-nos la Vaca Jojó. L’Esther molt amablement i amb moltes ganes va accedir a venir i aquest n’és el resultat. Als alumnes els ha encantat !!!!!

Aquest article ha estat publicat en EDUCACIÓ INFANTIL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.