Dia de la Pau

Com cada any, el 30 de gener és el “Dia de la Pau i la No-violència”..
Ahir a la tarda, hem compartit unes activitats molt especials.
Si mireu  les fotos, podreu veure com hem gaudit i que bé ens ho hem passat !!!!Ens encanta realitzar activitats tots junts. Hem fet uns “plats de la pau” entre padrins/es i fillols/es i, també, hem cantat la cançó de Bob Dylan “Escolta-ho en el vent” (versionada pel Gerard Quintana)
Esperem que els valors que eduquem en dies com el d’avui, ens ajudin a construir un món millor, més just i solidari.

Taller de joguines

Hem realitzat un taller-xerrada sobre les joguines. Aquest taller està organitzat pel Consell Comarcal de la Noguera.
Hem fet dos grups: cicle mitjà i superior/ infantil i cicle inicial i amb la Vanesa hem xerrat de les joguines que ens agraden, de quines són de nenes i de nens.

Després d’aquestes sessions hem arribat a la conclusió que els nens i les nenes poden jugar al que els hi agrada i que no hi han joguines d’un genere en concret. Som els adults i la societat en general que té prejudicis i crea estereotips.

Així doncs, és feina de tots trencar amb tot això i deixar que els nostres infants escolleixin el què els hi agradi deixant de banda els models socials de masculí i femení (joguines, roba, professions, colors, adjectius, emocions,…)

Ha sigut una activitat molt enriquidora i interessant

Petxina espectacular

Avui, l’Arthur i el Gael ens han portat una petxina que els hi han portat l’avi Manolo i el pare de les seves vacances a Puerto Umbría (Huelva).

Ens ha encantat.Es super bonica!

Els regals de Nadal

Avui, primer dia després de les vacances, els/les alumnes d’Infantil i Cicle inicial hem portat una joguina que ens han regalat aquestes vacances (la soca, el Pare Noel o els Reis). Hem jugar plegats i hem compartit les joguines.

Hem passat un bon dia i hem estat contents/es de retrobar-nos