Pallassos interculturals

TV3 va venir a la nostre escola a grabar una activitat intercultural. Els/les alumnes de 3r i 4t sortim per la tele!!

En Max i la Flax, els pallassos del Circ Flaxxini, han visitat l’Escola Joan Maragall d’Arenys de Mar. El circ Flaxxini uneix escoles de tot Europa.

Estem molt contents/es de participar en una activitat tant bonica i que afavoreix el coneixement d’altres escoles d’Europa, els nens/es de 4t ens hem intercanviat dibuixos, imatges…amb una classe de 4t de Frankfurt, ara coneixem de més aprop altres realitats i compartim una gran experiència. No ho oblidarem mai!

Aquí podeu veure el vídeo del programa de TV3 infok.

Pallassos viatgers

6 thoughts on “Pallassos interculturals

1. Livia i Melanie

A les dos ens va agradar l´actuació dels pallassos i estem d´acord que hagin fet aquest article perquè a tots els nens i nenes els va agradar molt. Feien molta gracia i sobretot que deien “pukala”.

Livia i Melanie 4t A CEIP JOAN MARAGALL.

2. toni y danito

Soc en Toni i jo no puc dir que va ser molt guay perque estava castigat
    amb el Ruben de la meva classe a direcció però segur que ha sigut molt guay.

escrit per : Toni

3. Júlia i Marta

Els pallassos van ser molt divertits pero el millor va ser que VAN VENIR ELS DE TV3!!!

En alguns moments ens van fer riure i en altres moments no gaire pero ens ho vam pasar pipa!!!

4. dani.v

va ser molt divertit,jo si que vaig estar ho que mes en va agradar van ser les torres que feien amb les cadires i les acrobacies…VA SER MOLT DIVERTIT!!!

5. Daniel

hola soc en dani de danito i toni ja es veritat en toni estava castigat pro jooo vaig estar u vaig veure i si puc dir que va ser molt divertit

6. Edmon

Va ser molt divertit pwro el millor que va passar que uns nens van sortir a la tele i uns no.