Anem de colònies!
Dintre d’unes setmanes les nenes i els nens de P4, P5, Primer A i B ens en anem de colònies!! I malgrat que encara ens queda un mes per anar-hi, ja comencem a pensar i preparar aquesta sortida, que ens fa tanta il.lusió!!!
Aquí us avancem alguna informació…
Lloc i data: Casa de Colònies Flor de Maig – Cerdanyola- / Dilluns 5 i Dimarts 6 de Maig de 2008
Programació: “Morrut el Porc Senglar” Amb en Morrut viurem un seguit d’aventures que ens permetran descobrir noves coses sobre el seu hàbitat, les seves característiques i les d’altres animals. Per això, farem vàries activitats de descoberta de l’entorn natural, jocs esportius, tallers varis i jocs de nit. Com podeu veure farem moltes coses i de ben segur que ens ho passarem d’allò més bé!!
Endevines qui d’aquests tres porquets pot ser en Morrut?
Recodeu que no és una estrena: és una reestrena.
Estreno o “reestreno” es super emocionante. Será una aventura para todos, para los niños y para los padres.. La verdad es que a medida que se acerca el momento no se quien está más emocionado!!! Será enriquecedor para todos. Haced muchas fotos!!!!!!!!!Gracias y besitos
Pepa, Benvinguda al bloc!!!
Ens ha fet molta il.lusió el teu missatge. Nosaltres també estem molt emocionades per anar de colònies, de ben segur que serà una experiència molt gratificant!
Ep, famílies! Us convidem a seguir l’exemple de la Pepa i a compartir amb nosaltres aquest espai que també és vostre; podeu escriure tot allò que desitgeu.
– Equip de mestres –
Buenos dias a todos, a sido emicionante ver la cara de nuestros niños esta mañana, ojala esta sea la primera de muchas mañanas, se nota que vamos creciendo con mucha fuerza,lo estais haciendo muy pero que muy bien .
un saludo.
Y tanto!!!Creo que algunos padres coincideremos esta noche en la cola del cine!!! se comenta que puede haber un nuevo “baby boom” para dentro de unos meses. Será la nueva generación “flor de maig” ??!!! (dejo la pregunta en el aire.. que el tiempo responda…)
saludos de una “dracsoletina”
Ei, molt bé les colònies!!! La Xènia diu que l´any que ve repeteix i què vol marxar més d´una nit…(Uff! i la mama a patir 🙂
Gràcies per tot!!!
BUENO, EL LUIS ESTA CONTENTISIMO, LE HAN ENCANTADO Y LO MISMO QUE LA XENIA, EL TAMBIEN QUIERE REPETIR EL AÑO QUE VIENE, ESO SI SE DURMIO A LA 19.45H Y A DORMIDO HASTA LA 8 DE LA MAÑANA, VENIA REVENTADO.
GRACIAS A TODOS, EN ESPECIAL A ESOS PROFESORES QUE HAN HECHO QUE NUESTROS HIJOS VIVAN NUEVAS EXPERIENCIAS.
UN BESO.
Bueno la Maia ha venido contentisima, fue increible contando un montón de cosas divertidisimas, no callaba!!!! . Está super contenta, deseando repetir el año que viene.Gracias a todos sois un equipo estupendo, descansad mucho que ha tenido que ser la bomba!!!
Gràcies per compartir les vostres impressions amb tots nosaltres!!! Al cap i al fi, aquesta espai (el bloc) es nodreix del vostres comentaris!!
Realment les colònies han anat molt bé. Petits i grans hem fet infinitat d’activitats en un entorn preciós, hem après moltíssimes coses i hem compartit moments únics i realment especials.
En breu, penjarem al bloc les fotografies d’aquesta experiència inoblidable, per a què comproveu vosaltres mateixos com ens ho hem passat de bé aquests dies (petits i grans!). Esteu doncs, pendents del bloc!
Gràcies a tots aquells que us vau engrescar a venir de colònies, doncs l’experiència a estat tan enriquidora que ja estem esperant les següents!
Veritablement el que és emocionant és llegir tots aquets comentaris. Que els nens i nenes s’ho passen bé de colònies ja fa anys que ho sabem les mestres “velles”. Desitjo que aquest bloc el segueixin el màxim de famílies de l’escola, doncs és la millor manera d’engrescar-les i que no s’engoixin pensant en els sus nens. Les que heu passat l’experiència i ha resultat positiva ho esteu transmetent molt bé.