INFORMACIÓ SOBRE EL BLOC

 
 
Hola a tots! Us presentem el bloc de la nostra escola. Volem donar-vos a conèixer una mica més tot el que fem a l’escola i saber la vostra opinió. Per això cada nivell té el seu espai per escriure, només cal que cliqueu a la part superior de la pàgina i endavant!
Aquest bloc és un mitjà perquè ens feu arribar els vostres suggeriments i les vostres opinions de tot allò que afecta l’escola.
– Si voleu deixar els vostres comentaris només cal que cliqueu sota l’article a l’apartat de comentaris, escriviu el que vulgueu i ho envieu.
– Si voleu deixar un comentari per tota l’escola aneu a l’apartat “TOTA L’ESCOLA”, escriviu el vostre nom i email (que no es farà públic) i envieu el vostre escrit.
Us esperem des d’ara!

142 thoughts on “INFORMACIÓ SOBRE EL BLOC

  1. Carles

    Hola a tots i a totes!! fa un any que no ens veiem… com passa el temps! Gràcies Damian pel teu missatge. Praga és una ciutat encantadora! És veritat que no ens vam trobar a l’aeroport, estaries fent els jocs que et vas comprar i no em vas veure. Jo també he comprat uns quants, uns pels meus nebots i uns altres per a la classe, un m’està costant molt!!!!!

    Ah! i feliç 2012 a tothom! Podeu mirar els focs artificials penjats a l’apartat de cinquè.

    Carles (l’amic d’en Charly el de la fàbrica de Xocolata)

  2. Damián

    El meu moment més fantàstic d’aquest Nadal va ser ahir quan vaig arribar de l’aeroport del Prat del Llobregat amb autobús a casa i sota l’arbre de Nadal em vaig trobar un hàmster, que era de color blanc i una mica negre a l’esquena.Li he posat el nom de Maxík, que es un nom més aviat txec i vol dir un petit gegant.I també, el millor moment va ser quan vaig obrir els regals que m’havia portat el Pare Nöel la nit del 24 de desembre. En realitat, a Txèquia els regals els porta el nen Jesús. Tothom sopa aviat, sobre les 18-19 hores, per poder obrir els regals ràpid. Abans del sopar la família va al cementeri i encén espelmes per desitjar un Bon Nadal als seus familiars que ja no hi són.

  3. Damián

    Hola companys del cinquè,

    He investigat una mica sobre el tema de les agulletes (cruiximent muscular): voleu saber què li passa al cos?

    Quan patim cruiximents musculars tenim la sensació que se’ns estan clavant agulles al múscul. Els cruiximents es produeixen per un esforç de la musculatura que provoca micro ruptures fibril·lars, la qual cosa causa una reacció inflamatòria en el múscul. El dolor característic és produït pel trencament cel·lular i és per això que els elements de l’interior cel·lular s’aboquen a l’exterior. Aquests elements posen en marxa un mecanisme d’inflamació que arriba al seu punt més greu entre les 24 i les 48 hores després de la realització de l’esforç.

    aquest dolor afecta les unions musculars i també els tendons prop de les articulacions.

    Els cruiximents, però, també hi aporten beneficis. Són un estímul per al nostre organisme, ja que provoquen la creació de noves fibres.

    Apa, a posar-nos en forma per evitar els cruiximents!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *