L’EXTRATERRESTRE I EN POL
Avui us explicaré el meu amic extraterrestre.
Un dia estava en el col·legi i vaig pensar en un amic de la meva classe però no tenia cap amic. Llavors vaig pensar que tindria que tenir un .
Quan vam sortir al pati ningú venia amb mi, i quan vaig anar a casa li vaig dir a la meva mare que no tenia cap amic.
Però la mare va dir: -què dius ! Tens que tindre algun amic.
Quan va entrar a l’habitació va veure algú que estava dins de la seva habitacio, es va frotar els ulls i va veure que era un extraterrestre i va dir:
-Tu qui ets?
I el extraterrestre va dir: -jo sóc un extraterrestre
El Pol es va quedar amb la boca oberta i va dir: -Puc ser el teu amic?
I l’extraterrestre va respondre que sí .
Quan va anar al cole li va dir a tots els nens de la seva classe que tenia un amic extraterrestre. Tots van dir: de veritat Pol?
I en Pol va dir que sí, que era de veritat . Està a casa meva.
I tots volien anar a la seva casa. Li va dir a la seva mare pero và dir que no perque tants nens a casa no volia .Van passar quaranta dies o més i es tenia que anar a l`univers i li va dir:
-Adeu, no t’oblidare mai.
-I jo tampoc.
Esther Pérez. Finalista Certamen Literari 2009. 3rA.
Fa temps que no avia vingut al bloc i no sabia que aviau possat el meu conte.
m’agradat molt que posseu el meu conte
gracies per possar el meu conte silvia.Adeu fins dema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Esther m’ha agradat molt el teu conte i una pregunta,tornara el extraterrestre o es quedara a viure a l’univers????????
PETONSSSSS
Claudia
vull dir que no va guanyar ni un noi de 3rA
Meri va guanyar la Esther finalista o ganadora???
IZAN VA QUEDAR FINALISTA YO LA MARATA VIEIRA VA GUANYAR
PERDONA CLAUDIA M’HE ATRASSAT UNA MICA EN RESPONDRE LA PREGUNTA PERDONA.CLAUDIA.VINDRA A VUEREL I TORARA AL UNIVERS
ADEU
NINGUN NEN DE 3RB VA GUANYAR