DISFRESSA DE CARNESTOLTES DE 3r

Ei, nens i nenes de 3r,

Aquest any tota l’escola es disfressarà per Carnestoltes d’esports olímpics. Nosaltres anirem de hoquei sobre gel. El hoquei sobre gel és un esport que es juga entre dos equips i que consisteix a introduir un disc a la porteria contrària impulsant-lo amb un bastó o estic.

L’estic ens el farem a l’escola amb cartró i el pintarem. El casc, els guants, la samarreta de màniga llarga, els pantalons curts i les mitges de llana les hem de portar de casa. Els colors no importen. El casc pot ser, per exemple, el de la bici. Els guants poden ser de la neu o uns altres que tinguem. Totes les coses les hem de buscar per casa o demanar-les als amics o veïns, no s’ha de comprar res. No s’han de portar patins.

Aquest article ha estat publicat en 3r, Activitats recomanades, Curs 2015-2016. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.