PROJECTE DEL NOM DE LA CLASSE DE 4t

Ei, nens i nenes de 4t i famílies,

Com ja sabeu, els noms de les classes de la nostra escola es corresponen a llocs singulars del nostre poble, ja sigui un element natural, com ara un riu, o un element humà, com ara un edifici amb història. En el cas de 4t, es corresponen a dos edificis amb molta història: l’església de Sant Pere (4t A) i l’ermita de Sant Hilari (4t B).

Amb la motivació de conèixer l’origen del nom de la nostra classe, hem fet, per grups de treball, un petit projecte d’investigació sobre cada edifici. Hem fet una sortida per obtenir informació de cada edifici i cada grup ha fet un cartell amb la informació que ha recollit durant la sortida. En cada cartell ha explicat el següent:

• Com s’hi arriba des de l’escola?
  • Com és per fora i per dins l’edifici?
  • Quina és la seva història?
  • Quins animals i plantes hi ha a l’entorn?

Aquí us deixo unes fotos del procés d’elaboració dels cartells i dels cartells acabats.

A reveure, amics.

Projecte sobre l’església de St. Pere (4t A)

Projecte sobre l’ermita de St. Hilari (4t B)

Aquest article ha estat publicat en 4t, Activitats a l'aula i sortides, Curs 2012-2013. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.