UN MÓN PLE DE FORMES DE COLORS

Després d’un estiu, ja s’ha enllestit la pel·lícula que recull tot el treball fet pels alumnes i els mestres de P5 del curs passat. Us animem a visualitzar-lo, ja que estem molt orgullosos de tot el fruit tret d’aquest projecte. Us presentem  “Un món ple de formes de colors”.

Portada Un Món ple de formes de colors

Aquest article ha estat publicat en EDUCACIÓ INFANTIL, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a UN MÓN PLE DE FORMES DE COLORS

1. MARI diu:

Sense paraules… Sou uns cracks!!

2. Andrea diu:

Quina currada editar un video com aquest!
    Què dir-vos que no us haguem dit ja? En primer lloc penso que hauríeu de presentar la pel.lícula a algún concurs… quanta dedicació, està cuidat al detall, la música és exquisita, els videos didàctics no poden ser millor escollits pel seu fi, els videos editats amb els nens, tan simpàtics i contents d’aprendre, aquestes cares i veuetes tan tendres que quasi fan plorar quan reconeixes la veu del teu fill. Per mi, sens dubte, un final de cicle PERFECTE. La Sofia disfruta molt veient la pel.lícula! Tindrà sempre un bon record d’aquesta etapa, igual que nosaltres.
    Gràcies de nou per demostra-nos que gaudiu amb la vostra feina, que forma part de nostra vida.

3. Maria diu:

Venint de vosaltres, que es pot esperar???
    Quant el que es fa ho sents de veritat, només poden sortir resultats com aquests i jo se com sentiu….
    Tant de bo i haguéssin mes professionals com vosaltres.
    Felicitats!!

4. Carme diu:

Enhorabona! Moltes gracies per la vostra dedicació, el vostra treball, la vostra il.lusió ,….ai i que puc dir d’aquests nens i nenes que son un grans artistes .Ells tambe hi han dedicat moltes hores però especialment molta il.lusió i molts nervis. Gracies a tots per la feina ben feta.

5. Rakel diu:

Impresionant!!!! Gràcies, gràcies I moltes gràciess. .. per aquesta currada, aquest final de curs que va ser tan emotiu, per tots i cadascún dels moments que heu compartit amb els nostres fills/es… a Lucia li ha fet moltíssima ilusió poder veure aquest video i reviure la il.lusió i els nervis del moment… un record precios! !!????????????