VAGA DESCONVOCADA

Us informem que la vaga del 12 de desembre ha estat desconvocada.

JORNADA DE VAGA DEL 12 DE DESEMBRE

JORNADA DE VAGA DELS TREBALLADORS DELS SERVEIS PÚBLICS PEL 12 DE DESEMBRE

Us informem que el proper dimecres 12 de desembre ha estat convocada una vaga dels funcionaris.

El nostre centre no es veurà afectat. Conseqüentment, la Direcció informa que s’impartirà classe amb normalitat.

La Direcció del Centre

RESULTATS ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

Us informem que el dilluns 26 de novembre es van realitzar les votacions al sector pares i mares del Consell Escolar amb una participació del 5.9%.

Els candidats del sector pares i mares que han estat proclamats com a nous representants al Consell Escolar del Centre:

• Eva Jiménez Ferrero
  • Ainara Rodriguez Dominguez
  • Lidia Angosto Lazaro

La Direcció del centre

CONFERÈNCIA SOBRE L’ERNEST LLUCH

Els alumnes de 6è van rebre una conferència de  membres de la Fundació Ernest Lluch on van poder conèixer i preguntar sobre la vida i la persona que dóna nom a la nostra escola.

Va ser una estona molt enriquidora i que ajudarà als nostres alumnes a aprofundir sobre el coneixement de l’Ernest Lluch.

Moltes gràcies a la Fundació que cada any ens visita!

JORNADA DE VAGA D’ENSENYAMENT PEL 29 DE NOVEMBRE

Us informem que el proper dijous  29 de novembre  ha estat convocada per alguns sindicats una jornada de vaga d’Ensenyament a la qual part del claustre del nostre centre s’hi adhereix.

DAVANT D’AQUESTA SITUACIÓ LA DIRECCIÓ

INFORMA QUE

NO  S’IMPARTIRÀ CLASSE AMB NORMALITAT

Des de l’AMPA ens han informat que el servei de menjador, les activitats extraescolars i l’acollida si que es portaran a terme.

La Direcció del Centre

CANDIDATURES DEL CONSELL ESCOLAR

Us informem de les persones que han presentat 2 persones la candidatura per formar part del sector famílies del Consell Escolar.

Aquestes persones són:

-Eva Jiménez Ferrero (mare de Pol Fabré de P5)

-Ainara Rodriguez Dominguez (mare d’Amets i June Morales de P5 i P3)

Donat que només hi ha dues candidatures, l’altra vacant haurà de ser coberta a partir del cens electoral. Tot el cens serà elegible.

TALLER PARTICIPATIU DE L’AJUNTAMENT D’ABRERA

Des de Serveis tècnics i participació ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera em demanen que us faci arribar el cartell del taller participatiu previst per aquest dimecres 21 a les 17 h a l’Escola Josefina Ibáñez per dissenyar el nou parc annex a l’Escola Josefina.

PRESENTACIÓ CANDIDATURES CONSELL ESCOLAR

Recordeu que ….

Fins dijous, 15 de novembre podeu presentar la vostra candidatura per a formar  part del

CONSELL ESCOLAR del nostre centre.

Heu de passar per l’Administració del centre i us lliurarem un document a complimentar.

Animeu-vos!!   Els vostres fills/es us necessiten

La Direcció del centre

SIMULACRE EVACUACIÓ

Benvolgudes famílies,

Us informem que avui al mati hem fet un simulacre d’evacuació tal i com dicta el Departament d’Ensenyament. L’evacuació s’ha fet amb tota normalitat i al cap d’una estona hem retornat a les aules.

Atentament,

La Direcció del centre.

VIDEOS CASTANYADA

Al bloc de música trobareu els videos de les cançons i les danses de la Castanyada.

Esperem que us agradin.