XERRADES

Les xerrades a l’escola ha estat una de les activitats presencials al centre que al llarg dels cursos hem pogut anar desenvolupant. Algunes són cícliques com els Mossos o Agents Rurals  i altres són  puntuals segons la temàtica del curs o disponibilitat. En fem d’alimentació, de valors, de plàstica, d’oficis ……

L’objectiu d’aquestes xerrades és per una part ensenyar a l’alumnat una temàtica concreta que interessa al mestre per a completar el currículum  i per l’altra ensenyar a l’alumnat el Saber estar, fer preguntes de manera ordenada i coherent i amb educació.

La  xerrada del curs del primer trimestre és  :

EL COS D’AGENTS RURALS DE CATALUNYA

Va ser una xerrada molt interessant perque vam aprendre la funció que tenen els Agents Rurals dins de la societat .També ens van ensenyar un joc per a descobrir animals. A l’ acabar vam alliberar un esplugabous davant de tots els nens i nenes de l’escola .

XERRADES SEGON TRIMESTRE

TÍTOL : TASTEM L’EMPATIA

Aquesta xerrada venia de la mà d’AFANOC , (Associació de Famílies de nens amb càncer de Catalunya) .Ens van informar de que fa aquesta associació , vam visitar la casa dels Xuclis i a l’acabar vam fer preguntes i petites intervencions .

LA CIÈNCIA : LA LAURA I EL JOAN

PROJECTE APILO

ESMORZARS SALUDABLES

De la mà de l’equip mèdic de l’Ajuntament format per metge i l’infermera , ens van fer reflexionar de com havia de ser el nostre esmorzar diariament.

El metge ens va explicar les virtuts d’un bon esmorzar format per diferents grups d’aliments : cereals, làctics, fruita i oli. També ens va dir que l’aliment és la nostra gasolina  l’energia que ens fa circular durant tot el matí.

TERCER TRIMESTRE

ELS NENS SALVEN VIDES

Aquest trimestre ens han vingut dos pediatres de l’hospital Arnau de Vilanova amb l’objectiu d’ensenyar-nos com hem de fer per a poder salvar una persona cas que tingués una parada cardíaca .