MARATÓ tv3

Casa curs escolar participem en la Marató de tv3 que s’organitza per a la investigació de diferents malalties .

L’escola sempre aporta alguna cosa a l’acte que organitza l’Associació de veïns de la Partida amb la majoria d’institucions que hi ha .

Any 2016 : Ictus i lesions medul.lars i cerebrals traumàtiques

Aquest any hem reprès una activitat que va ser la primera de tots els anys que hem participat .

Va consistir en una caminada per la Ptda , un berenar solidari amb la participació de les famílies , els nens i nenes i mestres de l’escola  i monitores de menjador .

Any 2015 : Diabetis i obesitat , les dues malalties metabòliques més freqüents.

Els nens i nenes van elaborar unes boles de paper per a penjar en els arbres de Nadal o als poms de les portes i uns estrelles com a decoració .

Any  2014: ha estat a favor de les malalties del cor .

Vam fer unes caixetes de paper per a regalar, amb detalls i cors sorpresa a l’interior. Van quedar molt boniques.