ROBÒTICA

Hem començat a introduir en el nostre alumant la robòtica i el pensament computacional .

Com ho farem fet ?

Durant el 1r trimestre hem tingut formació els mestres durant 4 sessions amb dos professionals diferents.

Desprès hem començat a adquirir  diferents materials per a l’aula com jocs .

Ed Infantil “Los tres cerditos ”

Cicle Inicial : “Yo aprendo a programar”

Al llarg del 2n trimestre començarem a donar d’alta a l’alumnat en la web CODE.org de manera que cada usuari pugui treballar de manera individual en el seu treball personal dins la web . Ho pot fer a casa i a l’escola sempre continuarà allí on ho va deixar.

Més endavant presentarem a l’alumnat els robots Beebot a ed infantil i cicle inicial i Edison a Cm i CS de primària per tal que es familiaritzin amb ells.

PRÀCTIQUES ALUMNES

En l’àrea de medi social i/o natural fem algunes pràctiques al llarg de cada curs.

Normalment elaborem una maqueta que presentem a l’aula .La resta de l’alumnat ens pot fer observacions, comentaris i finalment ens avalua.

Mireu les maquetes del Sistema Solar que hem fet :

En aquesta ocasió hem fet petites maquetes d’un circuit elèctric.

També alguns alumnes han construït petites maquetes per demostrar com funciona la força de l’aigua com en una central hidroelèctrica per tal de fabricar electricitat o com en aquest cas, fer pujar una galleda .