RACONS de MATEMÀTIQUES 2n. Treball del sentit de la mesura i espacial.

A les sessions de matemàtiques aprenem de manera vivencial i manipulativa, per entendre i consolidar millor els conceptes matemàtics.

Aquí teniu un exemple de com hem après les hores del rellotge. Primer, representant amb papers i el nostre propi cos, un rellotge gegant simbolitzant les hores en punt, els quarts i els minuts. Després, passem als rellotges de fusta i finalment sobre paper resolent diferents activitats.

Cliqueu la primera imatge per veure’n totes les fotos.

Un altre aspecte que hem après del sentit espacial ha sigut la diferència entre les figures planes i els cossos geomètrics. Hem experimentat jugant a blocs lògics, tàngrams… hem explicat i visualitzat les característiques de cada figura i cos geomètric (les seves cares, costats, vèrtex, arestes…) I finalment hem reconegut i classificat les figures planes i cossos geomètrics a cada grup segons les seves característiques.

Cliqueu la primera imatge per veure’n totes les fotos.

Share

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *