A P5 HEM FET EXPOSICIONS DE CONTES!!

Aquest últim trimestre a P5 ens anem preparant pel pas a Cicle Inicial i hem fet petites exposicions de contes senzills que cadascú de nosaltres hem escollit.

Ho hem fet molt i molt bé!!!

Mireu els nostres vídeos.

Per visualitzar els vídeos, clica aquí

L’ALFONS ENS PORTA MOLTS INSTRUMENTS!!!

EL PASSAT DIVENDRES 20 D’ABRIL L’ALFONS GASCON ENS VA FER UNA PRESENTACIÓ MUSICAL. VA PORTAR INSTRUMENTS D’ARREU DEL MÓN I MOLT ORIGINALS. TAMBÉ ENS VA EXPLICAR QUE ELL ÉS LUTHIER ( QUE FABRICA INSTRUMENTS).

CADA ALUMNE VA PODER ESCOLLIR UN INSTRUMENT PER TOCAR-LO.

ENS HO VAM PASSAR MOLT I MOLT BÉ!

ENS VISITA LA LIA BERTRAN

DIJOUS DIA 26 D’ABRIL LA LIA, AUTORA I IL·LUSTRADORA, VA VENIR A L’ESCOLA A EXPLICAR-NOS EL CONTE “L’AMIC DE LA MARTA”, VA SER UN CONTE MOLT BONIC I ENS VA AGRADAR MOLT. LLAVORS VAM FER UN TALLER ON VAM DIBUIXAR AMB LLET CONDENSADA I COLORANT ALIMENTARI, VA SER MOLT DIVERTIT PERQUÈ VAM PODER TASTAR LA PINTURA QUE VAM FABRICAR.

LES PLANTES REMEIERES

EL PASSAT DIMARTS 10 D’ABRIL, ELS ALUMNES D’ED. INFANTIL I CICLE INICIAL VAM REALITZAR UNA SORTIDA DEL CAMP D’APRENENTATGE DE LA GARROTXA. AL MATÍ VAM FER TALLERS A LA TORRE MALAGRIDA I A LA TARDA  A SANT JOAN LES FONTS VAM PODER OBSERVAR UN MUNT DE PLANTES REMEIERES I LES SEVES PROPIETATS.

UN DIA PER GAUDIR I APRENDRE !!

ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL

Tots els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial  el passat dilluns vam anar a visitar la Jardineria Jaume, per tal d’iniciar el projecte del 2n trimestre que el treballarem conjuntament: Les Plantes Remeieres.

SORTIDA AL CIRC

Dimecres dia 23 de novembre els nens/es d’Educació Infantil vam anar a Aiguafreda a realitzar diferents activitats relacionades amb el circ.

Mireu!!! Ens ho vam passar súper bé!

A P3 APRENEM EL NOSTRE NOM!

Els nens i nenes de P3 estem realitzant varies activitats manipulatives per aprendre a fer el nostre nom. Aquí en teniu una petita mostra.

Molt aviat, tots i totes el sabrem fer correctament!!!!

LA CAIXA D’EXPERIÈNCIES

Aquest curs treballarem la caixa d’experiències amb pals. Hem sortit al bosc que tenim prop de l’escola i n’hem trobat de totes formes i mides. Ara tocarà treballar-hi!!!

Sortida al Teatre

Els nens i nenes d’Educació Infantil vam anar al teatre d’Olot a veure l’obra “Els tres porquets es caguen de por”.

Vam passar un matí molt divertit.

Clica aquí per visualitzar les fotos.

Benvinguts al curs 2017-2018

Captura (Small)

Clica aquí per visualitzar la reunió.