Daily Archives: 21 març 2012

EMMA LA LOCOMOTORA. 1r i 2n article

Primer dia:
Hola estimat diari, crec que a partir d’ara tu i jo serem bons amics.
En Lluc que m’estima molt m’ha regalat una bosseta i dins d’ella anaves tu, penso escriure’t cada dia explicar-te tots els meus problemes i totes les meves alegries.
Em serviràs per relaxar-me i per pensar en allò bo que he fet cada dia o potser… en allò que he de pensar perquè potser he fet malament.
En resum estimat diari tu seràs el meu moment de reflexió. Des d’aquest moment ja t’estimo.

Avui, ha estat un dia dur, perquè he fet molts viatges i em sento cansada.
El meu conductor es diu Lluc i l’auxiliar es en Jim.
Sóc una locomotora molt bona, perquè faig de tren i de vaixell, en Lluc mai em deixaria, ell m’estima i jo a ell.

Segon dia:
Avui m’he aixecat força d’hora, encara no havien cantat els galls i les orenetes no havien sortit del niu, però jo ja estava a la via tocant el xiulet. Em trobo una mica cansada. He donat moltes voltes per sobre Lummerland, em sembla que en Lluc esta planejant alguna cosa, penso que ens anirem de Lummerland.