VEC CAN PUIG

El passat diumenge 29 de maig i després d’haver-lo d’ajornar per la pluja, vam celebrar el Viatge Esportiu Comarcal de Can Puig. En aquesta edició, com passa cada dos anys, hi vam tenir participants d’altres escoles de la comarca. Van participar-hi un total de 201 esportistes dels quals 118 eren alumnes de l’escola. Va ser una jornada esportiva molt maca on petits i no tan petits van poder córrer. Els alumnes agrupats per cicles i amb monitors del Consell Esportiu també van fer unes activitats complementaries relacionades amb l’atletisme.
I finalment, coincidint amb la cloenda del Viatge Esportiu Comarcal hi va haver entrega de medalles per tots els participants. També es van fer l’entrega de copes pels equips participants en el Circuit Comarcal d’Esports Col·lectius.

Aquest article ha estat publicat en Curs 2015-16, NOVETATS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.