El dimarts 23 de gener els alumnes de Cicle Superior vam visitar la fàbrica Cacaolat.
Vam conèixer la història de la fàbrica i quin és l’ingredient principal amb que s’elabora aquesta beguda, el cacau. També vam veure el procés de producció…. i ens vam fer uns regals molt xulos!!!
El passat 29 de novembre, els alumnes de 5è i 6è vam anar al karts d’Eco-metròpoli i vam fer pràctiques per adquirir hàbits de seguretat viària. Ens ho vam passar molt bé. Va ser un matí molt profitós, ja que vam posar en pràctica les explicacions que ens va donar en Paco quan va venir a l’escola, per a ser bons conductors; i a més ens van donar molt bons consells per a conservar el medi ambient, sobre tot, en el consum i estalvi de l’aigua.
Els nens i les nenes de P3 ens ho passem molt bé experimentant i jugant. A continuació podeu veure algunes fotos sobre alguns tallers que fem els divendres. Esperem que us agradi!
Els nens i nenes de 1r i 2n hem anat avui a visitar el museu Torre Balldovina i a fer un taller de construcció de joguines amb envasos. Hem après a reutilitzar els envasos que normalment llencem per a fer joguines, i ens han quedat uns cotxes i avions molt xulos!!! Fotos
Durant tot el 1r trimestre, els alumnes de 2n hem estat fent un projecte on hem esbrinat COM SOM, tant per fora com per dins. Vam començar mesurant-nos el pes i l’alçada, així com fent-nos un autoretrat. Per continuar, vam fer hipòtesis del que tenim per fora, i vam resoldre-les fent treballs en grup, experiments, exposicions, manualitats…Hem après un munt sobre el nostre cos! Podeu clicar al següent enllaç per veure les fotos de tot el procés.
Aprofitant l’enriquiment cultural que tenim a l’escola, les famílies han volgut col·laborar amb nosaltres per tal de conèixer-nos, respectar-nos i valorar-nos fent tallers d’arreu del món.
Els tres primers han sigut: taller de ball (salsa i “bachata”), taller de cuina (te marroquí) i taller de perruqueria (trenes africanes).
Aquí us mostrem unes fotos i vídeos! Volem donar les gràcies a les famílies i esperem poder fer-ne molts més al llarg del curs.
Per acabar el trimestre els alumnes de tercer de primària van celebrar una festa molt divertida de pirates! A continuació podeu veure el vídeo! Esperem que us agradi!
Després d’haver estat alimentant el Tió amb trossets d’esmorzar durant uns quants dies, l’últim dia del 1r trimestre per fi el vam fer cagar. Tot cantant la cançó i donant uns cops de bastó, ens va cagar un munt de regalets! Gràcies Tió!