Saint Patrick’s Day

El passat dimecres vam celebrar a l’escola el dia de Sant Patrick.

Vam venir a l’escola tots vestits de color verd i vam estar parlant en moltes estones en anglès. Vam fer el bon dia, el calendari, el temps en anglès.

També vam ballar una dansa que feia dies que estàvem assajant amb uns pompons de colors. La cançó es diu “Rainbow song”.

Després del pati vam fer un taller de crear una corona amb l’arc de Sant Martí, el vam pintar amb els colors de l’arc de Sant Martí i el vam enganxar a la corona que ens vam endur a la tarda. També vam estar ballant altres danses irlandeses.

A la tarda vam mirar tots els balls que havien preparat les altres classes de tota l’escola i finalment vam fer una petita gimcana a la classe que consistia en trobar peces d’un trencaclosques per la classe. Un cop vam muntar el trencaclosques, vam veure que era la cuineta de la nostra classe. Allà dins vam poder comprovar que hi havia amagades monedes de xocolata i xapes amb el logo de l’escola.

Va ser un dia diferent i molt divertit. Com podeu veure vam fer un munt de diferents activitats i ens ho vam passar molt bé.

Hem preparat un muntatge de fotos i vídeos d’algunes de les activitats que vam fer. Al següent enllaç ho podeu veure:

Aquí teniu la cançó que vam aprendre els Esquirols: