UN RECORD PER TOTA LA VIDA

BON 19 DE JUNY CONILLS I FAMÍLIES,

AIXÒ VOL DIR QUE AVUI, OFICIALMENT, ÉS L’ÚLTIM DIA QUE SOU ELS CONILLS DE LA NOSTRA ESCOLA. ENCARA QUE, PER A MI SEMPRE SEREU ELS CONILLS AMB ELS QUALS VAIG COMPARTIR PART D’AQUEST CURS TAN PECULIAR. JUNTS HEM VISCUT UNA SITUACIÓ A ESCALA MUNDIAL QUE HA FET ÚNIC AQUEST FI DE CURS 2019/2020. LES MESTRES NO HEM DEIXAT DE PENSAR UN SOL MOMENT EN VOSALTRES. NO HA SIGUT FÀCIL, PERÒ HA SIGUT GRATIFICANT REBRE UN FEEDBACK DEL VOSTRE DIA A DIA, SETMANA DARRERA SETMANA. GRÀCIES.

VALENTIA I CORATGE HEM MOSTRAT TOTS JUNTS PER CONTINUAR DES DE CASA EL QUE PER NOSALTRES, ELS ADULTS, ÉS L’EDUCACIÓ I PER ELS INFANTS NO DEIXA DE SER EL SEU CREIXEMENT NATURAL FORMANT PART DE LA VIDA. HEM APRÈS MOLT DELS MÉS PETITS AQUESTS ÚLTIMS MESOS!!! ENS HAN ENSENYAT QUE NO HI HA BARRERES PER CONTINUAR EL NOSTRE PROPÒSIT DE VIDA, TOT I QUE HEM VISCUT AMB LES PORTES TANCADES NO ENS HEM ATURAT FINS AVUI 19 DE JUNY, COM CADA ANY, TOT I QUE DE FORMA DIFERENT, FINALITZEM AQUEST CURS ESCOLAR 2019/2020.

GRÀCIES A LES NOVES TECNOLOGIES I A LA NOSTRA MOTIVACIÓ PER TROBAR NOVES FORMES D’APRENDRE, EM COMPLAU COM A VOSTRA MESTRA, PRESENTAR-US EL TANCAMENT DEL NOSTRE CURS JUNTS VIA TELEMÀTICA. VAIG ARRIBAR AL GENER, NO HA SIGUT GAIRE TEMPS EL QUE EM ESTAT JUNTS, PERÒ SÍ QUE SÓN MOLTS RECORDS ELS QUE S’HAN GRAVAT AL MEU COR.

SIGUEU MOLT FELIÇOS, GAUDIU DE LES COSES BONES QUE OFEREIX LA VIDA COMPARTINT AMB ELS QUE ESTIMEU I US ESTIMEN. CARREGUEU PILES AQUEST ESTIU, PER TORNAR AL SETEMBRE AMB ENERGIA PER COMENÇAR UNA NOVA ETAPA A P5!!!

BON ESTIU I BONES VACANCES!!!!

4 respostes a UN RECORD PER TOTA LA VIDA

1. Gala Castro diu:

Que maco!!!!, moltíssimes gràcies a totes les mestres

2. Vanessa diu:

Molt maco i molt emotiu!!! Heu fet molt bona feina profes!!! Que tingueu un bon estiu i fins al setembre!!! Abraçades 🙂

3. Jordi Clopés Grabulosa diu:

Preciós i molt emotiu!!!! Moltes gràcies, també a vosaltres, per tot l’esforç!!! A casa ens hem emocionat tots. Bon estiu ple de desitjos i, que la cura al Covid-19, la trobin ben aviat!!! Una abraçada gegant, Conills!!!

4. Emma diu:

Moltes gràcies pel video, un record molt maco tot plegat, i també molt emotiu.

Gràcies noies!
    Una abraçada