Daily Archives: 16 març 2010

Jornada de vaga per al dia 17 de març

Benvolgudes famílies,

Com ja deveu saber a través dels mitjans de comunicació, els sindicats de l’ensenyament públic, han convocat una jornada de vaga per al dia 17 de març, dimecres contra la política educativa del Departament d’Educació tal i com s’explica en l’escrit que tot seguit podeu llegir i que és el comunicat que han consensuat tots els sindicats.
Us comuniquem, doncs, que el claustre de l’Alberich i Casas, ens adherim a la convocatòria de vaga i, per tant no hi haurà classe el proper dimecres dia 17.
Agraïm la vostra col•laboració unànime en les altres convocatòries de vaga que hem fet, i us demanem que aquesta vegada sigui la mateixa.

Atentament
L’Equip Directiu
Reus, 15 de març de 2010

COMUNICAT CONJUNT DELS SINDICATS:
Les organitzacions sindicals ja vàrem començar aquest curs denunciant la política de retallada general de recursos que havia portat a terme unilateralment el Departament d’Educació. A mitjan octubre del 2009, les organitzacions sindicals representatives de la mesa sectorial de negociació (USTEC•STEs, CCOO, ASPEPC-SPS i FETE-UGT) ens vàrem adreçar al Departament d’Educació amb una proposta de temes a negociar amb l’objectiu de redreçar aquesta política i afrontar alguns temes nous que el Departament tenia en cartera. Continue reading