TALLER DE CUINA

0

El dilluns 11 de febrer vam fer creps de xocolata i melmelada.

Els ingredients  que vam fer servir són:  sucre, farina, llet, ous i oli.

Ens van sortir boníssims!  Repetirem!

AUDICIÓ MUSICAL

0

DIVENDRES 15 AL MATÍ ELS ALUMNES DE POST VÀREM PODER ASSISTIR A UNA AUDICIÓ MUSICAL A CÀRREC D’UN GRUP MUSICAL DE GRANOLLERS.

VAN SER 20 MINUTS PLENS DE MÚSICA I BONS MOMENTS!

SERVEIS: REGISTRE DE MEDIATECA

0

DIJOUS AL MATÍ, ALGUNS ALUMNES DE POSTOBLIGATÒRIA COL.LABOREN AMB LA MEDIATECA EN EL REGISTRE DE LLIBRES, CONTES I ALTRES MATERIALS.

ÉS UNA FEINA DIFÍCIL I CAL ESTAR CONCENTRATS.

AQUÍ US DEIXEM ALGUNES FOTOS D’UNA DE LES SESSIONS DE TREBALL.

SORTIDA : EL MUSEU DEL CINEMA DE GIRONA

0

Divendres 8 de febrer , vam anar a visitar el museu del cinema de Girona.

Vam veure un curtmetratge d’introducció al món del cinema, molt interessant.

Dins del museu, hi havia diferents sales on explicaven la historia del cinema fins al dia d’avui.

Ens va agradar molt poder conèixer com ha evolucionat el món del cinema , des de les imatges pintades en blanc i negre, fins a les imatges en moviment ,en color i amb so.

Ens ho vam passar molt bé! Us recomanem que el visiteu.

PASAPARAULA DE CINEMA

0

ALUMNES DE LA CLASSE D’AVATAR HAN PREPARAT, PER PARELLES, UN PASAPARAULA RELACIONAT AMB EL MÓN DEL CINEMA.

AHIR A LA TARDA ELS “CONCURSANTS” VAN SER LA CLASSE DE MR. BEAN.

VÀREM PODER VEURE QUE AQUESTS NOIS I NOIES SABEN UN MUNT DE CINEMA.

FELICITATS A TOTS!

CELEBREM EL DENIP

0

AQUESTA SETMANA HEM CELEBRAT EL DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU (DENIP). DURANT LA SETMANA HEM FET LA GRAVACIÓ D’UN VÍDEO “AL PAÍS BLANC” QUE EL PODEU VEURE EN EL NOSTRE WEB I HEM FET DIBUIXOS DE LA PAU I ELS HEM PENJAT AL PASSADÍS CENTRAL DE L’ESCOLA.

DIMECRES A LA TARDA, TOTS JUNTS EN EL PATI DE L’ESCOLA, VÀREM FER UNA ROTLLANA I AGAFATS DE LES MANS VÀREM CANTAR I BALLAR LA CANÇÓ “EL MÓN SERIA MÉS FELIÇ”. DESPRÉS VÀREM FER UN BERENAR CONJUNT.

DE LA COLLITA AL SUC

0

LA SETMANA PASSADA VÀREM COLLIR LES LLIMONES DELS LLIMONERS QUE TENIM A L’ESCOLA!

COM JA VÀREU VEURE A L’ANTERIOR ENTRADA AL BLOC ELS ARBRES ESTAVEN PLENS DE LLIMONES I LA COLLITA VA SER MOLT EXTENSA!

CADA DIVENDRES FEM SUCS PER VENDRE A L’HORA DEL PATI I AMB AQUESTES LLIMONES ENS VAREN SORTIR UNS SUCS GENIALS! PER CERT, LA CLAU DE L’ÈXIT ÉS MOLT DE SUCRE I UN XIC DE MENTA FRESCA EXTRETA DELS NOSTRES PROPIS HORTS! PODEM DIR QUE TENIM SUCS DE KM 0!

COLLIM LLIMONES!

0

COM CADA DIMECRES FEM JARDINERIA AMB EN FERRAN!  A L’ESCOLA TENIM UN GRAN HORT I DIFERENTS ESPAIS AMB ARBRES FRUITERS: LLIMONERS, CIRERERS, MANDARINERS, ETC.

CUIDEM DE L’ESPAI EL MILLOR QUE PODEM PER TENIR BONES COLLITES.

DOS GRUPS DE POSTOBLIGATORIA ENS HEM AGRUPAT PER GAUDIR DE LES ESTONES A L’HORT.

AQUESTA SETMANA HEM COLLIT LLIMONES.  L’ARBRE ESTAVA TAN PLE DE LLIMOMES QUE EN TINDREM PER UNA BONA TEMPORADA!!

ELS NOSTRES COMPANYS LES PODRAN UTILITZAR PER FER UNS SUCS BONÍSSIMS!!!

COMENCEM EL SEGON TRIMESTRE

LES VACANCES S´HAN ACABAT

I MASSA HEM DESCANSAT!!

COMENCEM EL SEGON TRIMESTRE AMB MOLTA ENERGIA,

TREBALLANT DE VALENT CADA DIA!!

L’AMIC INVISIBLE

0

EL PASSAT DIMARTS 18 DE DESEMBRE VÀREM FER L’AMIC INVISIBLE.

TOTHOM ESTAVA MOLT NERVIÓS ESPERANT EL REGAL QUE L’AMIGA O AMIC INVISIBLE HAURIA TRIAT.

AL FINAL TOTHOM ESTAVA MOLT CONTENT AMB EL REGAL REBUT!!

FINS LA PROPERA!!