Cost addicional activitats

Les activitats que presenten un preu addicional al preu de la sortida al CdA són:

• Torre de Collserola

Aquesta activitat comporta un cost de 3,10 € per alumne i un professor gratuït cada 10 alumnes. Aquest import que correspon al que cobra l’entitat que gestiona l’entrada al mirador.

• Delta del Llobregat

Aquesta activitat comporta el pagament de 40 € per grup-classe que cal fer efectiu el mateix dia de la sortida a la caseta de recepció dels Espais Naturals de Delta.

• Colònia Güell

Aquesta activitat comporta un cost de 4 € per alumne, que correspon a l’import que cobra l’entitat que gestiona l’entrada a la Cripta de la Colònia. Els professors tenen l’entrada gratuïta.

• Itinerari Modernista Sant Joan Despí

Aquesta activitat comporta un cost de 50 euros per grup-classe per tal de poder entrar a fer la visita a Can Negre.

Si necessiteu que us emetin factura porteu el vostre NIF. Comproveu la vigència del preu al Cda Can Santoi quinze dies abans de la sortida.