“Llegir per parlar, llegir per aprendre” és un material editat pel Departament de Política Lingüística amb la finalitat de reforçar l’aprenentatge i l’ús de la llengua a través de la lectura. Consta d’una guia didàctica i tot un seguit de quaderns que proposen activitats de conversa a partir de la lectura de textos reals de tipologia diversa. Els quaderns 52-61 proposen activitats a partir de textos relacionats específicament amb el món de l’empresa.
https://llengua.gencat.cat/ca/serveis/informacio_i_difusio/publicacions_en_linia/llegir_per_parlar/
Jo he triat:
Com a model per treballar amb els alumnes:
60. Una cooperativa catalana
https://llengua.gencat.cat/ca/serveis/informacio_i_difusio/publicacions_en_linia/llegir_per_parlar/#60–una-cooperativa-catalana
Després ells sols i activitat d’ avaluació final:
53. Emprenedors
D’altres:
55. Marxar a l’estranger, una opció real.
56. Pensions
58. Ser autònom