DIA MUNDIAL DE L’AIGUA

Avui és el dia mundial de l’aigua i els alumnes de segon us volem recordar alguns consells útils per a tots i per al nostre planeta!

Cliqueu a la imatge.

Aprofitem per desitjar-vos que passeu unes bones vacances!

SORTIDA CAN MATA

Aquest dimarts vam anar d’excursió tota l’escola a Can Mata, una casa de colònies a Saifores. Allí ens van rebre uns monitors i vam fer activitats per preparar la Festa Major.

Després d’esmorzar, vam fer grups internivells per a poder realitzar una gimcana. Es tractava d’anar superant diferents reptes: jocs d’equip, jocs tradicionals, activitats culturals, fer d’artistes, cantants, ballarins…  Així doncs vam passar el matí i després de dinar, vam poder representar els balls de festa major que havíem assajat o escoltar les cançons que els grans s’havien inventat.

A més, ens vam emportar cap a casa un mocador estampat amb les nostres mans de record!

Vam passar un bon dia i ens vam divertir molt!

PLANTEM ESPINACS A L’HORT

Ja hem fet la segona plantada a l’hort!

Primer, vam remoure bé la terra. A continuació vam dibuixar les línies per saber on col·locar cada planta i poder-les repartir bé pel palet. Després, cada un de nosaltres va poder plantar el seu espinac. Tot seguit, vam regar-ho bé i ara toca esperar, perquè creixin i es facin ben grans!

També vam aprofitar el viatge a l’hort, per a poder treure males herbes i així tenir-lo més ben cuidat.

Setmana de Carnaval

La setmana del 27 de febrer a l’1 de març vam celebrar el Carnaval a l’escola. Com cada any, vam anar seguint les ordres del rei Carnestoltes: dimarts vam portar la cara pintada, dimecres unes ungles ben originals i dijous anàvem vestits d’esportistes.

Per acabar, divendres a la tarda vam celebrar la festa junt amb l’escola bressol i les famílies que ens van voler acompanyar. Tots junts vam fer la rua fins al poliesportiu i allà vam gaudir cantant i ballant amb l’Home dels Nassos. Finalment, l’AFA va repartir coca i xocolata per a tots els alumnes. Va ser una tarda molt divertida!

Aquí us deixem l’àlbum d’imatges. A la pàgina principal de la web també podeu veure un petit vídeo.

TEATRE ANGLÈS: THE TIME MACHINE!

Hello families!

Ahir vam poder gaudir d’un teatre en anglès a l’escola. Vam viatjar en el temps amb la Time Machine del nostre amic el científic, viatjant per la Prehistòria, visitant les piràmides d’Egipte, etc. It was amazing!

Feu click a la imatge per veure’n més!

See you 🙂

CARNIVAL: THIS IS ME!

Des de l’àrea d’Anglès, hem estat treballant la UNIT 3: FACES amb la classe the 2n.

Ens vam posar uns quants accessoris de carnaval i vam fer una ORAL EXPOSITION a la resta de companys i companyes.

Le’ts practice English!

Here you have some PHOTOS:

Hope you like it families 🙂 !

THIS IS MY FAMILY!

Des de l’àrea d’Anglès, hem estat treballant la UNIT 3: FAMILY amb la classe the 1er. Hem creat un LAPBOOK de les nostres famílies i els hem fet una ORAL EXPOSITION a la resta de companys i companyes. Així hem practicat una mica l’English i ens hem conegut tots millor!

Here you have some PHOTOS:

Hope you like it families 🙂

Expliquem un ofici

Els alumnes de segon, hem fet el projecte dels Oficis i volem donar les gràcies als pares i mares per la seva col·laboració per ajudar-nos a preparar la presentació d’un ofici a classe o a venir a explicar-nos el seu ofici.

Ens hem divertit molt aprenent i segur que tots ens emportem un bon record d’aquest projecte. A l’enllaç podeu veure les fotos que hem fet del projecte i el bé que ens ho hem passat! Gràcies.

Sortida a Lleida

El passat divendres 24 de novembre, els nens i nenes de Cicle Inicial vam anar d’excursió a Lleida.

Primer vam anar al Caixafòrum a veure Bitàcola, una obra amb música electrònica i molts efectes especials! En acabar, vam esmorzar al parc i vam jugar fins que va arribar l’autocar per portar-nos a La Mitjana.

A La Mitjana vam fer dos grups: uns van anar a fer una passejada per la natura buscant pistes i rastres d’animals: conills, ocells, insectes… L’altre grup va fer el taller dels rastres: cadascú tenia un rastre real i havia d’endevinar de quin animal es tractava. Vam observar nius, cranis, petjades, pinces… Finalment, vam fer el nostre propi rastre amb fang i motlles.

Els dos grups vam dinar junts a les taules de pícnic i vam jugar una estona. En acabar, cada classe va fer l’activitat que li faltava: uns la passejada i els altres el taller.

Tot plegat va ser un dia molt divertit i interessant on vam gaudir de la música i de la natura!

Cliqueu per veure l’àlbum