Benvinguts!

Les mestres de cicle inicial us donem la benvinguda al nou curs escolar!

Esperem que tots junts puguem aprendre, millorar, ajudar-nos i gaudir de tot el que ens espera! Som-hi!!

Acabem el curs!

Benvolgudes famílies i estimats nens i nenes, les senyoretes de cicle inicial us volem desitjar molt bones vacances. Acomiadem especialment els alumnes de segon que el proper curs aniran a cicle mitjà. Segur que us anirà molt bé! I a tots, de primer i de segon, esperem que gaudiu molt de l’estiu i ens veiem al setembre!!

EXPLICAMOS UN CUENTO

Els alumnes de segon us volem explicar uns contes amb castellà. Cliqueu a les imatges i esperem que us agradin!!

Tallers artístics 3 trimestre

Ja podeu veure les fotos de les sessions de tallers artístics del tercer trimestre. Hem gaudit moltíssim experimentant amb diferents tècniques i materials i estem molt contents amb les nostres creacions!

CLASSE DE PRIMER

CLASSE DE SEGON

DIA DEL MEDI AMBIENT

Divendres passat vam celebrar a l’escola el DIA DEL MEDI AMBIENT. Al matí van venir els AGENTS RURALS i ens van fer una xerrada sobre el seu ofici i sobre com cuidar la fauna que tenim al Segrià. A la tarda, tots els nens i nenes de l’escola vam anar al poliesportiu a fer activitats de robòtica relacionada amb el medi ambient. Vam passar un dia molt interessant i divertit tot aprenent a respectar i cuidar el nostre entorn.

AGENTS RURALS
ROBÒTICA I MEDI AMBIENT

APRENEM MOLTS OFICIS

El dilluns van venir a l’escola alguns dels nostres pares a explicar-nos el seu ofici. Estàvem molt emocionats de veure com els nostres pares es convertien en mestres per una estona. Els vam escoltar atentament i vam aprendre molt de cada un dels oficis, tots ells molt diversos i de diferents sectors: administrativa, paleta, professora d’informàtica, pagès, treballadora d’una fàbrica, advocada i funcionària de presons. També vam poder veure algunes de les eines que utilitzen per fer les seves tasques i algunes fotos del lloc on treballen.

Va ser super interessant i vam gaudir molt amb l’activitat. Sempre recordarem tot el que vam aprendre aquest dia!

MOLTES GRÀCIES A TOTS  PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!!

ÉRASE UNA VEZ LA ÓPERA

El divendres 19 de maig vam tenir el plaer de gaudir d’un espectacle d’òpera a l’escola. De la mà del tenor Luigi i de la  soprano Nannerl Mozart,  vam descobrir l’òpera d’una manera divertida! Ens ho vam passar genial!!!

SORTIDA A PENELLES

Divendres 6 de maig els alumnes de cicle inicial vam anar d’excursió a Penelles.

En arribar, vam esmorzar davant el mural de Les tres bessones, un dels murals recent fets. A continuació vam anar al cine Kursaal a veure un vídeo on ens explicaven l’evolució dels murals al poble. Vam poder veure alguns dels artistes pintant les immenses parets de les cases.

En acabar, vam separar-nos en petits grups per fer el joc de pistes dels murals. Es tractava d’identificar i localitzar alguns murals pel poble. Vam conèixer el poble tot caminant i a cada racó en descobríem de nous.

Mentrestant, l’altra classe va conèixer una artista i va poder fer un taller amb ella. Després d’observar les semblances entre alguns dels murals i reconèixer en ells molts animals, els alumnes van despertar la seva creativitat i com els artistes de veritat, van crear animals inexistents tot dibuixant diferents textures en la seva pell. Van sorgir una murals molt originals amb un estil propi!

Finalment, vam anar al camp de futbol a dinar i a jugar. Ens ho vam passar pipa!

Setmana Cultural

La setmana passada vam fer a l’escola la SETMANA CULTURAL.

Dimarts vam començar amb una animació lectora: en Baldiri Matafaluga ens va explicar l’entretinguda “Macedònia de contes”.

Dimecres, Chameleon Theatre ens va representar “The perfect Pirate” i vam poder participar amb anglès en aquesta aventura de pirates.

Dijous vam acabar d’elaborar el lapbook que va fer cada curs sobre una dona influent de la nostra història. Els de primer,  van conèixer i explicar la biografia de Joanne Rowling, l’escriptora dels llibre de Harry Potter i els de segon, Amelia Earhart, la primera dona pilot que va voler fer la volta al món.

Divendres, per tal de celebrar la festa de Sant Jordi i el dia del llibre, vam visitar l’exposició de l’entrada amb el recull dels lapbooks elaborats per tots els nens de l’escola i vam conèixer moltes més dones importants. També vam poder veure les manualitats de sant jordi que van fer els altres cursos. Després del pati, els alumnes de 6è van fer un ball de bastons i els de 4t ens van ballar una sardana molt animada. Finalment tots alumnes i mestres de l’escola vam fer una rotllana gegant per ballar-ne una altra. Per acabar la festa, a la tarda vam poder gaudir d’un concert del Pot Petit al poliesportiu i l’AMPA ens va preparar coca i xocolata per berenar. Un dia ple de cultura i activitats, un dia genial per acabar la setmana cultural!

Tallers artístics i robòtica. 2n trimestre

Aquí teniu les fotos de les sessions de tallers del segon trimestre. Com ja sabeu, hem anat combinant les activitats artístiques amb la iniciació a la robòtica. Esperem que en gaudiu tant com ho hem fet nosaltres!

TALLERS DE PRIMER

TALLERS DE SEGON