Tallers artístics.

Aquí teniu els àlbums de les sessions de tallers artístics d’aquest trimestre. Ens encanta fer manualitats, pintar, dibuixar, inventar, crear… Ens encanta ser artistes!!

Àlbum de primer

Àlbum de segon.

Collita d’enciams.

Els alumnes de cicle inicial hem anat a l’hort a collir els enciams que vam plantar al primer trimestre. Ara només cal rentar-los bé i fer unes bones amanides! 😉

Apadrinament lector.

Els padrins de lectura de cinquè ens han preparat unes activitats perquè en puguem gaudir els nens i nenes de segon. Ens han fet arribar dos dossiers amb poemes de Joana Raspall que ells mateixos han treballat i també han fet aquest muntatge per poder veure-ho de manera virtual. Moltes gràcies per la vostra feina! Ens ha encantat!

POEMES JOANA RASPALL

UNA SETMANA DE DISBAUXA!

La setmana passada vam tenir amb nosaltres el Rei Carnestoltes.
El rei de la festa i la disbauxa, ens va manar seguir unes ordres molt divertides. Així doncs cada dia de la setmana havíem de portar alguna cosa diferent: la mascareta decorada, un mitjó de cada color, un pentinat ben original, un complement al coll i per acabar el divendres ens havíem de posar totes les ordres juntes i així ja quedàvem disfressats. Voleu veure el divertits que estàvem? Doncs cliqueu a la imatge i veureu les fotos del bé que ho vam passar!

Fem un volcà!

A la classe de segon hem construït el nostre propi volcà amb plastilina. Hem fet el con volcànic i la lava com si fos una erupció. Han quedat tots molt autèntics!

ELS ALUMNES DE 1R ANEM A L’HORT

El dimarts a la tarda tots els nens i nenes de la classe de 1r vam anar a l’hort a netejar les males herbes del nostre palot i també de la jardinera del pati. Ens ho vam passar molt bé i vam poder observar que els nostres enciams poc a poc es van fent grans. Va ser una tarda molt divertida! Doneu un cop d’ull a les fotos!!!

ELS ALUMNES DE 2N ANEM A L’HORT

Aquest dilluns a la tarda els alumnes de 2n vam anar a l’hort a netejar les males herbes de la nostra jardinera. Vam fer una gran tasca i vam deixar el palot net d’herba tant de dins com de fora. Ens ho vam passar molt bé i vàrem observar que els nostres enciams van creixent ! Podeu veure el resultat a les fotos!

Experiment: una erupció volcànica!

Els nens i nenes de segon estem treballant els volcans dins del treball sobre la Terra. Divendres passat vam sortir al pati per realitzar un experiment molt interessant: una erupció volcànica! Tots vam poder comprovar la reacció dels diferents elements i ens va agradar moltíssim!

DENIP 2021

Per celebrar el Dia de la Pau hem elaborat un mural cooperatiu entre tots els nens i nenes del cicle. Durant la setmana hem treballat què significa aquest dia i qui va ser Mahatma Ghandi. Per fer el mural hem pintat la paraula PAU en molts idiomes diferents i als raigs d’un sol gegant hi hem escrit desitjos perquè volem IL·LUMINAR EL MÓN PER LA PAU!

Cliqueu la imatge per veure l’àlbum.

Educació física a l’aula.

Degut a la nevada no podem sortir al pati a jugar ni a fer educació física, per això hem de fer les classes una mica diferents… En l’última sessió hem creat circuits variats fent servir el mobiliari de la classe i ens ho hem passat molt bé!!

Cliqueu la foto del pati nevat per veure l’àlbum d’educació física.  😀