SORTIDA VALLCALENT I RODA-RODA

El passat dimecres 8 de Maig vam anar al Centre de Recuperació de Fauna de Vallcalent on ens van fer una visita guiada molt interessant i entretinguda.

Després vam anar a visitar el Museu Roda-Roda on vam veure la col·lecció de cotxes històrics.

En acabar vam anar als Camps Elisis a dinar i a passar una bona estona.

Feu clic a la imatge per veure l’àlbum complet!

SETMANA CULTURAL

Durant el mes d’Abril vam realitzar diferents activitats culturals.

Cliqueu als títols següents per veure les imatges!

Hort i jardineres

Al llarg del trimestre hem continuat treballant a l’hort. Vam fer una plantada d’espinacs i els vam collir per poder-los cuinar a casa.

També vam arreglar les jardineres i vam plantar-hi plantes per fer el pati més bonic!

DIA MUNDIAL DE L’AIGUA

Avui és el dia mundial de l’aigua i els alumnes de segon us volem recordar alguns consells útils per a tots i per al nostre planeta!

Cliqueu a la imatge.

Aprofitem per desitjar-vos que passeu unes bones vacances!

SORTIDA CAN MATA

Aquest dimarts vam anar d’excursió tota l’escola a Can Mata, una casa de colònies a Saifores. Allí ens van rebre uns monitors i vam fer activitats per preparar la Festa Major.

Després d’esmorzar, vam fer grups internivells per a poder realitzar una gimcana. Es tractava d’anar superant diferents reptes: jocs d’equip, jocs tradicionals, activitats culturals, fer d’artistes, cantants, ballarins…  Així doncs vam passar el matí i després de dinar, vam poder representar els balls de festa major que havíem assajat o escoltar les cançons que els grans s’havien inventat.

A més, ens vam emportar cap a casa un mocador estampat amb les nostres mans de record!

Vam passar un bon dia i ens vam divertir molt!

PLANTEM ESPINACS A L’HORT

Ja hem fet la segona plantada a l’hort!

Primer, vam remoure bé la terra. A continuació vam dibuixar les línies per saber on col·locar cada planta i poder-les repartir bé pel palet. Després, cada un de nosaltres va poder plantar el seu espinac. Tot seguit, vam regar-ho bé i ara toca esperar, perquè creixin i es facin ben grans!

També vam aprofitar el viatge a l’hort, per a poder treure males herbes i així tenir-lo més ben cuidat.

Setmana de Carnaval

La setmana del 27 de febrer a l’1 de març vam celebrar el Carnaval a l’escola. Com cada any, vam anar seguint les ordres del rei Carnestoltes: dimarts vam portar la cara pintada, dimecres unes ungles ben originals i dijous anàvem vestits d’esportistes.

Per acabar, divendres a la tarda vam celebrar la festa junt amb l’escola bressol i les famílies que ens van voler acompanyar. Tots junts vam fer la rua fins al poliesportiu i allà vam gaudir cantant i ballant amb l’Home dels Nassos. Finalment, l’AFA va repartir coca i xocolata per a tots els alumnes. Va ser una tarda molt divertida!

Aquí us deixem l’àlbum d’imatges. A la pàgina principal de la web també podeu veure un petit vídeo.

TEATRE ANGLÈS: THE TIME MACHINE!

Hello families!

Ahir vam poder gaudir d’un teatre en anglès a l’escola. Vam viatjar en el temps amb la Time Machine del nostre amic el científic, viatjant per la Prehistòria, visitant les piràmides d’Egipte, etc. It was amazing!

Feu click a la imatge per veure’n més!

See you 🙂

CARNIVAL: THIS IS ME!

Des de l’àrea d’Anglès, hem estat treballant la UNIT 3: FACES amb la classe the 2n.

Ens vam posar uns quants accessoris de carnaval i vam fer una ORAL EXPOSITION a la resta de companys i companyes.

Le’ts practice English!

Here you have some PHOTOS:

Hope you like it families 🙂 !

THIS IS MY FAMILY!

Des de l’àrea d’Anglès, hem estat treballant la UNIT 3: FAMILY amb la classe the 1er. Hem creat un LAPBOOK de les nostres famílies i els hem fet una ORAL EXPOSITION a la resta de companys i companyes. Així hem practicat una mica l’English i ens hem conegut tots millor!

Here you have some PHOTOS:

Hope you like it families 🙂