APADRINAMENT LECTOR NOVEMBRE

Què bonics estan!!!! Tots s’esforcen: els grans i els petits!!! I gaudint de la lectura en companyia!!!

Comencem a treballar a l’hort!

Ahir vam fer la primera plantada del curs al nostre hort. Al cicle inicial vam plantar enciams i espinacs. Com cada any, els padrins ens han vingut a ajudar i ens han donat molt bons consells. Moltes gràcies!

Visita de l’Andotrans Team Torrentó.

Ahir a l’escola vam rebre la visita de l’equip de motos Andotrans Team Torrentó. Ens van ensenyar el seu camió i ens van explicar moltes coses sobre la seva feina. També vam poder pujar a una moto guanyadora de curses!!

Tastet de tardor.

Al Cicle Inicial hem fet un berenar amb fruits i dolços típics de la tardor. Panellets, castanyes, magranes, codonyat, fruits secs,… Estava tot boníssim! Gràcies a tots per les vostres aportacions!

SORTIDA A MEQUINENSA 30 0ctubre de 2018

Ha estat un dia fantàstic!!! S’ha pogut aprendre un munt de coses noves!!! També hem jugat molt!!!!

APADRINAMENT LECTOR

REUNIÓ INICI DE CURS 2018-2019

ACOMIADEM EL CURS!

Per acabar el curs amb alegria i bon ambient vam gaudir d’un comiat amb jocs, dibuixos animats i un “pica-pica” amb sandvitxos, refrescos, patates, olives… No vam deixar res!!

Ara només ens queda desitjar que passeu molt bones vacances!! Ens trobem al setembre!!

Aprenem ciències amb els nens i nenes de 6è!

Els alumnes de 6è han fet uns treballs de ciències espectaculars! Han creat unes maquetes molt originals i ens han explicat que gràcies als motors i als circuits elèctrics poden encendre llums i moure alguns elements. Ens ha agradat molt conèixer el seu treball! Felicitats i moltes gràcies a tots!

Última collita del curs!

Els alumnes de Cicle Inicial hem anat  a collir els enciams i també hem observat com creixen els gira-sols. Ha estat l’última collita d’aquest curs i cadascú s’ha emportat un enciam a casa. Estem molt satisfets dels fruits del nostre hort!