A les classes de primer hem recuperat un llibre que feia temps que no llegíem i que ha agradat molt a tots els nens i nenes.
Aquest conte escrit i bellament il·lustrat per Carme Solé Vendrell ens ha emocionat : En Joan lluita per aconseguir retornar la salut al seu pare. Finalment ho aconsegueix gràcies a una amiga molt especial…
El text és ple de tendresa i les il·lustracions, per les quals l’autora es va inspirar en l’illa de Menorca, són una petita col·lecció d’autèntiques obres d’art. Tant és així que als nens i nenes se’ls han encomanat les ganes de pintar i han fet, també, boniques obres d’art, com ara aquestes que us posem de mostra.
Felicitats a tots els nens i nenes per aquests dibuixos tan bonics i felicitats a la Carme Solé per saber explicar les coses d’una manera tan bonica.
ANNA GRACIES PER TOTS ALS DIBUIXOS DE CONTES QUE ANS FET I TOTS LES SURPRESAS QUENS HAS FET. ETS MOLT BONA PRUFASORA ADEU ANNA.
Moltes gràcies Lídia a tots vosaltres per fer tantes coses boniques. Vosaltres m’ensenyeu moltes coses a mi!!!
Un petó
Anna
hola anna
la meva mare diu que els dibuixos son molt macos
adeu anna
firmat silvia
Bella Isla la de Menorca. Aguas limpias al norte, el bullicio del turismo a los extremos de la Isla, pocos kilometros que recorer en coche, que invitan a respirar, a vivir, a sentir.
Silvia ha estado ya dos veces en esa Isla.
Su hermano Eric se bañó en Playa Blanca de Sonbou con solo 40 días.
Solo con tu introducción Anna, dan ganas de leer la serie de libros.
No me extraña hayan salido tan bonitas ilustraciones.
Felicidades.
Juanjo
Papá de Silvia H (1a)
Gràcies Juanjo per les teves paraules… i quanta raó que tens, Menorca és un petit paradís… llàstima que a l’estiu hi vagi tanta gent… jo sempre dic que és una illa petita i que no hi cap tanta gent com hi va.
I gràcies també per la foto de la princesa! És molt bonica… ja l’aprofitarem, ja…
A veure si aquesta colla de mags i magues continuen fent dibuixos tan bonics com aquests!
A reveure!!