TALLER DE POESIA AMB MIQUEL DESCLOT

Hola a tothom.

El dimarts dia 17, vam tenir el goig i el plaer de participar en un taller de poesia amb el nostre estimat poeta Miquel Desclot. I dic nostre, perquè fa tant de temps que llegim els seus poemes a l’escola, que sembla que ja siguin una mica nostres i, per tant, el seu autor, també. I dic estimat, perquè estimem els seus poemes, les seves paraules i, per tant també l’estimem, de retruc, a ell.

Durant una hora i quart, el poeta ens va fer descobrir quants artistes s’amaguen a dins de les “paraules”.  Ens va fer descobrir la “màgia” que tenen les paraules quan les diem amb el cor. Ara entenem una mica més perquè uns mots poden emocionar-nos tant i  poden fer-nos sentir tantes coses.

A classe havíem treballat ja quatre poemes seus, i havíem fet diferents treballs. Ens ho vam passar molt bé fent-los i  en vam quedar força satisfets i ara, havent conegut el poeta en persona, encara ens semblen més bonics.

Des d’aquí li volem donar les gràcies per haver-nos regalat les seves paraules. Nosaltres també li vam fer un petit obsequi. Una petita mostra dels nostres treballs. Esperem que a través d’aquest senzill recull, li hàgim transmès tota la il·lusió que ens ha fet compartir amb ell aquest taller.

Aquí us deixem una mostra dels treballs i també d’un moment del taller.

 

 

 

 

 

 

 

 

9 thoughts on “TALLER DE POESIA AMB MIQUEL DESCLOT

  1. luis

    Hola a tots,em va agradar molt el taller del dimarts.
    He buscat informació del Miquel Desclot, aquets son dos dels seus poemes:
    El casament del llapis i la goma
    Un anec i una oca.

    adeu.

  2. alejandro

    Hola, soc l’alejandro.

    No m’ha agradat molt l’excursió del Miquel Desclot ja que tan sols parlava i esperava que fos un taller pràctic.

  3. Sheyla

    HOLA A TOTS I A TOTES!!!

    L’excursió m’havia agradat molt. I tambè vodria anar-hi una altre vegada. Us ho recomano que aneu amb la familia.

  4. Elisabeth

    Hola,

    Em va agradar molt,quant vam anar a la sala on estava el Miquel Desclot.
    Una pena que no poguéssim estar tot el dia.
    Fins aviat!!!!

  5. clara

    hola anna m’agradat molt molt molt l’excursio a veure a miquel d’esclot. tu ya vas veure a miquel d’esclot?. perque et va sorprende molt a veure a miquel d’esclot,i yo vaix pensar que lla el vas veure pero m’agradat moltisim
    ADEU!!!
    A TOTS I A TU TANBE MIQUEL D’ESCLOT!!!.

  6. maria

    Ami amb va agradar molt aixo de el Miquel Desclot i els artistes de les poesies.
    Tambe aixo de l’altre exposicio del mon dels deus.
    Habants d’anar a l’exposicio dels deus vem anar a jugar a fet i amagar.
    Maria

  7. rosa

    Hola soc la Rosa m’ha agradat molt l’excursió de miquel desclot. El recomano.

  8. andrea lopez

    A sigut molt bonic el dibuix que posaba molta aigua al papel i es veia un blau molt bonic, i cuant

    es veia semblava un remoli desde el cel i nosaltres molt petits.

    Adeu companys i companyes.

  9. mabel

    hola soc la Mabel

    A mi m’agradat molt el taller de poesia del Miquel Desclot.A mi el poema que mes m’agradat es el del cuc

    ADEU UN PATO A TOTES ???????????????????

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà