Ja tenim eslògan per la setmana cultural 14-15!!! Avui hem tancat les votacions a les 12:30h
L’eslògan escollit (amb 23 vots) ha estat “LA PINTURA, UN SOMNI DE COLORS” (proposat per 1r B). L’escola agraeix els 154 vots que han participat durant aquesta setmana en aquesta primera votació ‘on-line’.
Podeu veure els resultats de les votacions de manera detallada fent clic aquí: resultats votacions eslogan setmana cultural pintura
Aquesta tarda, es faran les votacions dels dibuixos proposats per cada classe, per tal d’elaborar el cartell de la setmana cultural. Us mantindrem informats/des.
M’ha agradat molt aquesta idea de triar l’eslògan de la Setmana Cultural de forma oberta i participativa. També haver publicat els resultats de forma detallada, així estem ben informats. Merci!!!
Moltes gràcies! Ara toca el cartell a partir de les aportacions dels diferents dibuixos!!! A reveure 🙂