L’Imran i la Houda, alumnes de 4t i 5è, han estat els representants de l’Escola Campclar en l’11è Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en veu alta.
Els hi desitgem molta sort.
L’Imran i la Houda, alumnes de 4t i 5è, han estat els representants de l’Escola Campclar en l’11è Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en veu alta.
Els hi desitgem molta sort.
El passat 8 d’abril vam visitar el museu Vil·la Casals del Vendrell.
Vam passar una jornada increïble descobrint la casa de l’extraordinari músic català, els seus jardins i amb el genial taller de violoncel.
Des de l’Escola de Campclar agraïm a la Fundació Pau Casals per haver-nos permès gaudir d’un dia inoblidable.
En el següent enllaç podreu veure imatges de la jornada.
Els nens i nenes de 2n han treballat i après el funcionament d’unes eleccions democràtiques, i ho han fet sent els autèntics protagonistes de l’activitat.
La feina realitzada ha permés que entenguin què són unes eleccions, per a què serveixen i quins passos cal seguir en el procès.
Gaudeix dels vídeos del festival al nostre canal de Youtube.
Ecom és un moviment associatiu integrat per organitzacions de persones amb discapacitat física.
El dijous dia 4 de desembre ens van visitar i ens van parlar de la integració de les persones amb discapacitats. Ens han fet reflexionar sobre les dificultas que poden trobar aquestes persones en una societat que no pensa massa en ells.
Aquest any la Marató de TV3 estarà dedicada a les malalties del cor. La setmana passada vam rebre la visita de dos infermers que ens van explicar en què consisteixen aquestes malalties. Vam veure vídeos de persones afectades que explicaven com és la vida per ells.
La sessió va estar molt bé i els alumnes van aprendre moltíssim.
Els nostres alumnes de p4 s’ho passen d’allò més bé participant de les festes i tradicions de la tardor, aquí en teniu una mostra!
Els nens i nenes de P4 junt amb les seves mestres han passat una estona divertida a l’hort escolar. Han preparat la terra per poder plantar i sembrar el que fagi falta!