PROJECTE “LA POLICIA”

Durant el tercer trimestre els cargols han treballat en el seu primer projecte: LA POLICIA. Hem fet activitats molt xules: hem fet cotxes de policia per jugar, hem anat a la comissaria de policia i hem après moltes coses dels policies gràcies a la informació i objectes que han anat portant.

2017-06-15-09.55.24-compressor

FEM PSICO: CAPSES DE CARTRÓ

Aquest tercer trimestre, cargols i tortugues ens ho hem passat d’allò més bé jugant amb una cosa tan senzilla i a l’abast com són les capses de cartró.

2017-05-18-15.58.19-compressor

Jocs d’aigua

L’últim dia de curs ens posem el banyador i passem el matí jugant amb l’aigua. Després d’esmorzar cap al pati a jugar i per agafar forces un geladet ben fresc. Abans de marxar i acomiadar-nos desitjant unes bones vacances en Joan encén la traca. Bones vacances a tothom.

2017-06-21-10.13.57-compressor

Fem teatre

Amb la Natàlia hem preparat un conte per representar als nostres companys. Tots hi hem participat fent el sorollet del nostre animal i dient la nostra frase. Han estat uns actors excepcionals i s’ho han passat genial.

2017-06-20-10.11.18-compressor

Projecte : La pintura

Els nens i nenes de les trotugues al llarg del tercer trimestre han escollit i realitzat el seu primer projecte, escollit per ells. Hem treballat la pintura i s’han convertit en autèntics artistes.

MURAL DE TARDOR

Aquí teniu les fotos de com vam elaborar el mural de la tardor els cargols i les tortugues. Les fulles les vam pintar amb una tècnica que no embruta. Agafeu nota per si ho voleu fer a casa. Us donem una pista abans de veure les fotos: paper film transparent!!!

2016-11-10 09.54.43

Psicomotricitat

A les sessions de psicomotricitat ens ho passem pipa. A la sala cada setmana juguem amb diferents materials i no parem de moure’ns, imaginar, construir, jugar i aprendre. Ens encanta fer PSICO.

2017-03-09 09.48.07

Bee bots

A les classes hem tingut bee bots. Aquestes abelles robot ens han acompanyat durant uns dies i hem après a utilitzar-les. Amb elles ens havíem de concentrar, pensar i comptar. I si ho feiem bé aconseguiem que el bee bot arribés al lloc que li demanavem.
Tota una experiència de robòtica pels nostres petits emprenedors.

2017-03-24 10.26.45

Teatre : La Rateta Presumida

La companyia de teatre “Veus Veus” ens van venir a representar el conte de la Rateta Presumida amb titelles. Tots els personatges ens van agradar molt i ens van fer cantar moltes cançons.
2017-04-05 10.06.40

Excursió Can Plana

La nostra primera excursió. Anem a la granja de Can Plana. Ens ha agradat molt veure i tocar tots els animalets. Respatllar el ruc, fer una volta amb el carro estirat per el pony Nero, veure la vaca Rosita i el seu fill Rosendo, trobar les casetes del bosc (la del porquet mitjà i la de la Blancaneus) i baixar pels tobogans de sorra. Ha estat un dia genial!

2017-03-31 12.09.06