GEOMETRIA AMB ELS TOVALLONS
A partir d’ara, els tovallons que portem cada dia per esmorzar no només ens són molt útils per organitzar a l’aula aquest àpat del dia sinó que també ho són per treballar la geometria.
Els tovallons ens permeten fomentar la imaginació i la creativitat inventant formes a l’hora de doblegar-los. Així, comencem a reconèixer triangles, quadrats i rectangles però també espirals que acaben convertits en cargols, capes de súperherois, xurros, flautes…A més a més, de permetre’ns descobrir que podem obtenir noves figures si els juntem els uns amb els altres.
És fantàstic veure tot el que fan : tortugues, cases, edificis, mocadors de vaquers, corbates…i només amb el tovalló de l’esmorzar!!! Això si, després d’haver llençat les engrunes a la paperera!
General
