16
04
2013
Amb l’inici del trimestre vam començar a treballar L’HIVERN. A part de treballar-lo veient els arbres del pati, a través de contes , veient imatges, aprenent la roba d’hivern… hem fet algunes activitats molt divertides.
Una d’elles va ser en una SESSIÓ DE PSICO. Com que a Mataró no neva mai i no podem fer ninots de neu, vam agafar paper de diari i vam fer boles. Ens vam imaginar que eren boles de neu i ens ho vam passar molt i molt bé fent GUERRA DE BOLES DE NEU.

Una altra activitat va ser la de fer un mural amb ELS COLORS DE L’HIVERN (blau, blanc, gris, blanc i lila). Cargols i tortugues van pintar lliurement amb tota mena d’estris com ara esponges, raspalls de dents, pintes, cullerots… fent barreges amb els colors i pintant tots junts. Al final ens va quedar un mural ben bonic i és que… SOM UNS ARTISTES!!!

Cliqueu en aquesta imatge i anireu a l’àlbum de L’HIVERN.
General
15
04
2013
Com cada any a l’escola el 30 de gener celebrem el Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP), aquesta data commemora el naixement de Mahatma Gandhi. Aquest any a l’escola s’ha fet una campanya de donació de sang. A les classes dels cargols i les tortugues hem explicat què és la sang, què la fa moure, de quin color és i perquè és important donar sang. Així, us hauran pogut explicat que la sang va per dins del cos, que és vermella, que el cor és com un motor que la fa moure i que és important donar sang perquè els metges puguin posar-li i així curar a algú que s’hagi fet molt de mal i estigui perdent molta sang. Vam utilitzar un FONENDO (fonendoscopi) per escoltar el cor, que és el que utilitzen els metges, i vam poder sentir els batecs del nostre cor. Vam fer un cor gegant amb paper de seda i purpurina per penjar al vestíbul.
Pel matí vam participar a la cursa solidària fent una volta al pati, amb alumnes de segon que ens van acompanyar. I per la tarda tots els alumnes i mestres de l’escola fer un flaixmob junt amb alumnes de l’escola Torre LLauder i Angeleta Ferrrer. La coreografia va anar a càrrec d’un grup d’alumnes de l’institut Pla d’En Boet.

Clicant sobre la foto anireu a l’àlbum complet.
General