Hem anat a visitar la mostra “Gegants de Mataró” a la Fundació Il·luro. Ens va captivar veure tants gegants en un espai tancat. L’explicació per part de la persona encarregada de l’associació gegantera de Mataró ho va fer molt bé.
« PARELLES LECTORES DE PRIMER A HEM PLANTAT MADUIXERES »
Nom (necessari)
Correu electrònic (no serà publicat) (necessari)
Lloc web
Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
Current ye@r *
Leave this field empty