Setmana de producció de Cooperanins

La setmana del 24 d´abril vam fer la producció de productes artesans. Vam produir: Espelmes, Minions, penja-flors, capses, laberints, estoigs i diademes.Van venir alguns familiars a ajudar a la cooperativa. Alguns productes vam fer de més, però alguns de menys.

Cantània 2017

El dia 13 de maig, els alumnes de 5è d’algunes escoles de Mataró vam participar a la Cantània, al teatre Monumental. La Cantània porta 28 anys fent-se i a Mataró 7 anys. A l’escola ens vam preparar unes túniques de colors, que servien per l’espectacle, i també unes màscares.

Portem des del mes de Setembre de 2016 preparant-nos per la Cantània i ens ha semblat una bona manera d’acabar el projecte.

El nom de la Cantània d’aquest any es diu “La nit dels malsons”.

REUNIÓ FAMÍLIES

El dimarts 23 de maig vam fer una reunió per les famílies de 5è. Les mestres de 5è van explicar als pares i mares tot el que farem a la venda de productes el dia 9 de juny al Mercat.

Les famílies també van veure els prototips i els hi van agradar molt. Després van veure uns vídeos del Projecte amb cooperatives d’ anys anteriors. Per acabar, van fer com un joc on cada familiar deia el que creia que li havia agradat més al seu fill o filla de la cooperativa.

JAN TEARTE

El dimecres va venir en Jan el germà d’en Max a fer-nos una classe de teatre.

La classe l’aviem de fer al costat de l’aula de música però hi havia gent i ho vam haver de fer,a l’aula d’anglès.

Primer vam escalfar una mica per no fer-nos mal a l’hora de fer la classe,l’escalfament a ser molt divertit per tal i  com ho explicava i per les coses que ens feia fer a l’escalfament.

Ens feia inspirar tot l’aire per el nas i trèurel tot per la  boca.

Vam fer una activitat de que ens posàvem en rotllana i el primer de la rotllana deia el seu nom i feia un gest (el que volia) i el segon havia de dir el seu nom, el gest que havia fet el primer i el que ell volgués i tota l’estona així.

El final de tot ens va fer una activitat de relacsació li vam donar les gràcies i ens ho vam passar fenomenal.

Cliqueu aquí per veure les fotos

CALAFELL-5è

El dia 29 de març vam anar les dues classes de 5è al poblat íber de Calafell tot el dia. Quan vam arribar ens van presentar els monitors que ens explicarien el que faríem. Ens vam dividir en dues classes i vam fer pa, i, vam fer una visit pel poblat íber. Ens van dir que algunes pedres tenien 2.000 anys i unes altres no. Vam dinar i vam fer un pica-pica entre tots.

Cliqueu aqui per veure les fotos

CAFÈ DE MAR

El dia 17 de març vam anar les dues cooperatives POKEART  i COOPERANINS  a cafè de mar. Vam anar un membre de cada cooperativa dels departaments de fotografia i informàtica i també vam anar un membre de cada cooperativa de màrqueting i publicitat per explicar que era cada producte i per acabar  3 persones de l’ equip directiu van ensenyar els prototips.

Cliqueu aquí per veure les fotos.

Ens donen el CIF

El dilluns 23 de gener la Montse Lamata (la tècnica de l’ajuntament) va venir amb un altre noi que es deia Joan (el fundador de la cooperativa FACTO) i ens van donar el CIF a les dues cooperatives, Pokeart i Cooperanins.

Què és el CIF ? Doncs el CIF és un document oficial on apareix el número de registre de la nostra empresa, com el DNI d’una persona.

CLICA AQUI PER VEURE LES FOTOS

COLÒNIES

Els dies 10,11 i 12 les classes de 5è vam anar a Coma Ruga, que és un Poblet de Tarragona. L’alberg de les colònies es deia Santa Maria del Mar i era molt gran. El primer dia vam conèixer als tres monitors de les colònies: en Roger, en Pau i la Georgina. Amb ells vam fer diferents tallers. Els tallers eren sobre els romans, que és el que estem estudiant a l’escola. La ciutat de Tarragona era coneguda com a Tarraco. Ens va agradar molt.

CLICA AQUI PER VEURE LES FOTOS

DEMANEM EL PERMÍS

El 17 de Maig els Equips Directius de Cooperanins i de Pokeart vam anar a l’OSAI per demanar el permís per poder posar una parada al Mercat de la fira per vendre productes artesanals el 9 de Juny.

image1 image1 (1)

CRONOPIS-5é

El dia 14 de març de 2017, vam anar a el Cronopis. El Cronopis és on va la gent que vol apendre a fer circ. A nosaltres ens van ensenyar: a saltar bé a una llit elàstic, a muntar en un trapessi, a fer malabars, a fer corda fluixa i equilibris.

Ens ho vam passar súper bé.

Cliqueu aqui per veure les fotos