El nostre espai

A partir d’ara podeu utilitzar aquesta pàgina per posar totes aquelles notes, informacions i notícies que hagueu vist i us hagin cridat l’atenció. I els vídeos, la música o les fotos que més us agradin i compartir-ho amb els vostres companys i companyes de la classe.

Hem d’aconseguir fer entre tots un bloc que sigui l’enveja de tota l’escola!! Així que a posar-nos les piles i a treballar!

41 thoughts on “El nostre espai

1. Ana

El 28 de maig es el meu cumpleanys y ya falta molts pocs dies queden 17 dies!!

2. andrea

el dilluns els nens i nenes de 5é anirem a la policia a fer un examen, i anirem en bici!!!! 🙂

3. ivan agulilar

LERI EN S DEIA QUE ENS GUANYARIA A HANDBOL I NOSALTRES VAM GUANYAR, MOLT BEN JUGAT ERIC FINS L’ANY QUE VE MOLTA SORT, ELTEU COMPANY IVAN

4. Laia

A mi m’agrada molt la canço de Bed romance. Es la meva canço preferida, igual que la de Replay.

5. Laia

Us recomano que escolteu a través de You Tube la canço de Bed Romance i la de Replay!!!!

6. mohamed

ivan no et “chulegis”que vau guanyar per pura potra perque estaven cansats de tan jugar i guanyar ,es a dir us vam deixar GUANYAR!jejeje no es per “chulejar-me” eh!!!!!

7. mohamed

si ana falta molt poc per el teu compleanys i ara 2027 visites!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. ERIC

US RECOMANO AQUESTA WEB FETA PER EN CARLOS JEAN WWW. EL PLAN B.COM ES MOLT CHULA.

9. Ana

que xulu la cantània m’ha encantat però la millor cançó per mi va ser la ROJA

10. sergi :)

molts anims ivan espero que et recuperis Ipercariños Vonagent Amic NINGU ESMES MILLOR PERSONA PRSONA QUE TU

11. Carla i Cristina

Som unes fans de la web i ens va encantar la cantania!
    Que diver les cançons i que boniques!

12. Carla

Ei nois q farreu a les vacances? jo me’n vaig a Menorca en vaixell Bueno jo us recomeno q estudieu q 6è es dur! XD

13. Jose

hola l’ escola ja acabat però no sé qui serà la meva professora al 2011-2012 vull que si ho sabeu que m’ho digueu gràcies!

14. isabel

el 18 de aquest mes ja sabrem si ens an agafat al institut que ens agrada o no…

CREUEM ELS DITS!!!!!!!!!!!!!!