PÀSQUA I MONES 2014

A Educació  Infantil  van treballar les mones i la seva recepta. Després en van fer amb l’ajuda de les mares. En van fer una per a cadascú per menjar-la a casa i una gran per a tota la classe. Després van sortir al pati de primària per menjar la mona que havien fet  per a tota la classe.
També van treballar un poema anomenat “La Mona Rodona” i, en hores de música, van fer una cançó sobre la pasqua.

A primària van treballar la recepta de les mones. Desprès van venir les mares a cada classe a ensenyar-nos com es fan les mones i elles van fer la pasta i nosaltres vam fer la forma i vam decorar-les, en vam fer una per a cadascú i una per a cada classe.
A la tarda vam sortir al pati a ballar danses que havíem treballat a les classes de música i a menjar-nos la mona que havíem fet per a cada classe, també vam jugar al pati. Després vam tornar a classe i ens van donar les notes del segon trimestre.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *