SOM LA CLASSE DELS IGLÚS!!!

Hola famílies! Ja tenim nom de la classe. El nostre amic el pingüí Blanquet ens ha introduït en el món del gel, els animals polars, el fred, els esquimals i com no…els Iglús. I aquest serà el nostre nom de la classe. Tots junts anirem treballant i aprofundint més en el tema. Aquí teniu les fotos de les primeres activitats que hem fet.

feu clic AQUÍ

Fem psico!

Diuen que “lo bo es fa esperar“, doncs AQUÍ teniu el tastet de les primeres sessions de psicomotricitat!

GENERACIÓ 2011 - CEIP Ponent: PSICOMOTRICITAT 1r TRIMESTRE

Com ja sabeu, cada setmana baixa a la sala de psicomotricitat mig grup amb moltes ganes de passar-ho molt bé. Iniciem les classes amb una petita assemblea/rotllana on treballem els hàbits, les normes i les rutines bàsiques: escoltar, respectar torn de paraula, revisar si hem portat els mitjons antilliscants a la vegada que repassem la llista…

En segon lloc, passem a la fase més explosiva i de moviment. A partir de diferents propostes (jocs, circuïts, lliure experiementació dels materials i l’espai) activem el nostre cos i ens ho passem genial!

Per acabar i, no menys important, la tornada a la calma es centra en escoltar el nostre cos, controlant la respiració, estirant i fent una curta valoració de com ens hem sentit.

Recordem que per dur a terme les sessions de psicomotricitat cal portar roba còmode, bambes amb velcro i mitjons antilliscants amb bosseta de tela (aquests els portarem per rentar a casa a final de cada mes i els haurem de retornar la setmana següent). Agraïm que TOT vingui marcat amb el nom de cada infant.

Innovamat

Hola famílies!

Ja hem començat a treballar amb els crics les matemàtiques. Com ja sabeu apostem per un aprenentatge competencial de les matemàtiques a partir del diàleg i la manipulació. En el següent enllaç anirem afegint les fotos dels diferents tallers, racons i les diferents propostes de l’innovamat. Esperem que us agradi, els vostres fills i filles han gaudit molt a les diferents sessions.

Feu clic AQUÍ

benvinguts a P3

Benvinguts al bloc de P-3.

Estimades famílies! Després del temps d’adaptació a l’escola ja hem començat amb la dinàmica de la classe i ens hem iniciat en el treball per racons. Aquí ho podeu veure, a l’enllaç trobareu més fotos.

FEU CLIC AQUÍ

A LA TARDOR NI FRED NI CALOR!!

Ja estem a la tardor i a la classe de p3 estem treballant i observant tots els canvis que estan tenint lloc al nostre voltant així com gaudint de les festes i tradicions típiques d’aquesta època de l’any. Aneu entrant a l’enllaç que anirem afegint més fotos.

FEU CLIC AQUI