Gimcana els pirates de Cal Maiol.

Avui dia 23 de març les classes de primer i segon han participat d’una gimcana molt divertida al parc de l’Espanya Industrial. Durant tot el matí s’han seguit les mateixes mesures de seguretat sanitària COVID-19 que seguim a l’escola. S’han respectat els grups bombolla en tot moment i els nens i nenes han pogut gaudir d’una jornada  plena de jocs i emocions.

La classe de segon al sortir de l’escola ha aprofitat per enviar les cartes als seus companys de l’escola Francesc Macià. Al arribar al parc els mestres hem explicat molt bé els límits i normes  de l’espai  on anaven a fer la fer les proves. Un cop fetes les proves cada grup ha completat el seu mapa del tresor.  Les dues   classes  separades han esmorzat i després  ha fet una mica de  joc lliure . Finalment hem tornat a l’escola per dinar. A la tarda  cada classe ha anat a buscar un tresor  deliciós !

Les fotos representen molt bé tot el viscut avui. Feu clic a la foto.