Els nostres llibres!

Aquest divendres les nenes i nens de la classes el món dels animals han començat a portar els llibres que estan llegint a casa. Alguns nens i nenes també han portat llibres que han llegit per deixar-los als companys de classe.

La biblioteca d’aula  també incorporarà 12 llibres nous la pròxima setmana. La majoria d’aquests llibres de les mateixes col·leccions que estan seguint les nostres lectores i lectors de classe.

Visca els llibres!

El tauró balena.

Aquesta setmana l’Arlés ens  ha portat una informació sobre un dels peixos més gran del món; el tauró balena . Resulta que la tieta cosina de l’Arles per la seva feina ha tingut el plaer de nedar a les Maldives al costat d’algun exemplar d’aquesta espècie en perill d’extinció.

També  van veure fotos i vídeos del tauró balena en captivitat  a l’aquari de Osaka.

Podeu mirar un parell de fotos i un vídeo fent click aquí.

Bon cap de setmana!

Castanyada!

Hola maiolets i maioletes!

El dijous la classe de segon va rebre la segona nota de la castanyera on explicava que no podria venir en persona  però també deia que enviaria un vídeo i castanyes. El divendres a la tarda tota la classe va riure molt amb el vídeo de la castanyera. No van faltar les castanyes per tothom. Les fotos les podeu veure aquí.

Bona castanyada!

Preparant la castanyada!

Hola maiolets i maioletes!

El dijous les nenes i nens de la classe de segon van trobar una nota a les seves carpetes de treball cooperatiu. Era una nota de la castanyera on demanava que li preparéssim un festa amb banderins i bolets. Tota la classe es va alegrar molt i divendres tots vam començar a fer aquesta  decoració tan especial.

Normes de classe.

Hola maiolets i maioletes!

El divendres a la classe de valors,  el món dels animals va acordar unes normes per millorar la convivència de classe. Primer, tota la classe va parlar de què era una norma i perquè les feien servir tant a dins com fora de l’escola. La classe per grups cooperatius va fer una proposta de normes. Després van posar en comú totes les normes de cada grup amb la classe. Una vegada que vam decidir les normes tocava fer el cartell de cada una de la manera mes original i creativa.

Bon cap de setmana!

Tornada a l’escola!

Hola maioletes i maiolets !

Ja hem tornat a l’escola després d’uns dies confinats. Us vull agrair la bona voluntat i paciència de les famílies. També  felicitar a tots els nens i nenes de la classe: el món dels animals  per la feina feta aquests dies.

Moltes gràcies, Albert.

Bon divendres!

Hola maiolets i maioletes!

Avui els grups 4 i 1 han de fer un quinzet molt especial. Recordeu que ens trobem a les 10.00.

Al liveworksheets.com trobareu 3 fitxes. Un de les fitxes està relacionada amb les emocions perquè avui tocava fer valors. Les altres fitxes són de català i matemàtiques.

MOLTS ÀNIMS I FINS MOLT AVIAT.

Albert

Fem quinzet!

Hola maiolets i maioletes!

Avui a les 10:30 els grups 3 i 2 estrenen videotrucades amb la Tesa i l’Albert. Aquest matí farem un .quinzet interactiu molt especial.Us hi esperem. No falteu!

Als quaderns liveworksheets estrenen portada personalitzada amb el nom de la classe. Avui toca medi natural i a  la pàgina trobareu una fitxa amb les parts d’un peix per refrescar la memòria de la que vam fer a classe. També trobareu un parell de fitxes  amb uns protagonistes molt especials.

Fins aviat, Albert.