Taller de doblatge.

Avui la classe de segon ha fet una activitat molt divertida; un taller de doblatge. Un professional del doblatge com Francesc Fenollosa ens ha ensenyat com treballen quan doblen una pel·lícula. Tot el alumnat ha participat enregistrant les seves veus per fer les entrades d’un documental, uns dibuixos animats o una pel·lícula de terror.

Cliqueu al  senyor micròfon per veure fotos i vídeos:

Sortida a la Fundació Museu Joan Miró.

Bona tarda famílies!

La classe de segon ha gaudit d’una sortida molt artística a la Fundació Museu Joan Miró. Molt content de veure com totes i tots han pogut fer  la sortida. La classe ha pogut gaudir de totes les obres exposades i ho han fet molt interessats. Cada nen/a  ha trobat alguna obra que li ha agradat. Us deixo a algunes fotos a la primera potser algun nen que demà farà anys ha sortit 2 vegades.

Cliqueu aquí per veure més fotos.

Cartes a la bústia!

Aquest matí hem anat molt emocionats a llançar les cartes que ha fet  tothom per  les nenes i nens de la classe de segon. Les cartes són molt boniques i segur que seran una  bona sorpresa pel començament del trimestre  a l’escola Francesc Macià.

Tió de Nadal

Aquest matí hem fet cagar el tió de l’escola!!! Durant molts dies l’hem estat alimentant, l’hem abrigat amb una manteta. El tió no ens ha pas decebut, hem picat ben fort i hem cantat amb moltes ganes fins que ha cagat un munt de regals per a tothom.

Tió 2020

Petit vídeo.

Cartes.

La classe de segon ja ha rebut les cartes dels seus companys i companyes de l’escola Francesc Macià. Les cartes són molt boniques i estan molt ben escrites. Aquest cap de setmana  ens toca a nosaltres fer la carta per respondre i explicar una mica com som i que ens agrada fer.

Bon cap de setmana!

Cançó de Nadal.

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana la classe de El món dels animals ha treballat molt per fer una cançó perfecte de Nadal. La cançó és una adaptació de la cançó tradicional anglesa “God rest you merry gentlemen”.

Tothom a l’escola  ja tenim ganes de veure el muntatge final amb la resta de classes.