Fem esport al Parc del Fòrum

Aquest curs les nenes i nens de 3r hem treballat les curses d’orientació. Hem après a interpretar mapes i a seguir detalladament les indicacions per poder poder completar recorreguts diversos. No sempre ha estat fàcil però amb una mica de pràctica ens n’hem sortit i aquest mes d’abril ho hem pogut comprovar! Hem participat a la cursa d’orientació que organitza l’ajuntament de Barcelona dins el pla “L’escola fa esport a la ciutat” al parc del Fòrum i la veritat és que ho vam fer molt bé! Les distàncies que havíem de recòrrer eren força més grans que les que havíem trobat a l’escola, però tot i així totes les ternes van poder completar el seu recorregut.

Us animem a participar en família a les curses d’orientació que s’oferten arreu del territori.

Mireu, mireu!

Web oficial - Parc del Fòrum