Inici

Aquest bloc va començar sent per BRAINGYM només ,però he anat afegint altres aspectes com:intel.ligències múltiples, meditació, percussió corporal,… que també són eines que funcionen amb els nens i pels mestres i pares.
BRAINGYM
Fa uns anys vaig descobrir el Brain gym+ música gràcies a la Laia Sagarra, que ens va oferir unes sessions per ensenyar-nos i compartir el que ella fa.Jo li agraexo molt tot el que m’ha ofert.En aquest blog he penjat molts dels seus videos.GRÀCIES LAIA!!Poso el link al seu bloc:Bloc braingym
Després he fet algun curs i hem estat treballant en un grup de Treball del CRP de Sabadell per arribar a més mestres i més escoles.

Hem fet uns videos pels exercicis bàsics:PACE


3.-Exercicis nivell avançat
[youtube][/youtube]

Uns cartells amb imatges per fer-ne difusió

He organitzat aquest blog segons el que volem treballar o la tasca que anem a fer i quins exercicis ens funcionen (tipus moviments)
I un altra apartat on hi ha els exercicis segons funcionalitat (exercicis)

Aquests exercicis estan basats en el llibre “BRAIN GYM” del Dr.Paul Denisson i Gail E.Dennison que us el recomano.
Gràcies també a Jaume Rius i Eva Bellver que han fet possibles la majoria de videos d’aquest bloc.
Adjunto les paraules del propi creador:

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Inici

  1. Xinyi diu:

    M’ha agradat molt fer Brain Gym!!!!!

Els comentaris estan tancats.