Mira els dibuixos de la llegenda de Sant Jordi i deixa als comentaris com explicaries tu aquesta llegenda tan coneguda.
14 thoughts on “SANT JORDI EXPLICAT PER TU”
riki21
Com molen ls dibuixos!es la millor manera de explica una llegenda!
iker
1.hi havia una vegada un poble molt petit.
2.en el castell hi havia un rei i una princesa.
3.en el bosc del poble hi havia un drac.
4.un dia la princesa va anar al bosc i es va trobar el drac.
5.un cavaller que es deia Sant Jordi va vindre.
6.en Sant Jordi al final va matar el drac.
7. i en Sant Jordi va donar la rosa mes maca a la princesa.
Eric
1 Hi havia una vegada un pople el peu d’ una montanya la montanya a dal tenia uncastell.
2 en el castell i vivia un rei i una princesa.
3 en el pople i a via un drac ferot
Ja continuaré
eloi
1.els dibuixos son molt macus.
Avia una vagadaan un castell al sim de una montanya.Aon i vivia un rei am la seva filla la prisesa.Peroan aquell poble iavia una bestia jegant.I es menjava las uvelles i las vaques.Un dia el rei va fer un sorteix i li va tocar ala prinsesa i desobte va apereixa un cavalle amb el seu cavall i es va tirar a sobreal drac ili va clava la llansa ide la sanc del drac li va sortirun roser i el cavaller li va donar una rosa ala prinsesa .
Adria
1 Fa molt de temps iabia un poplet
2ateruitsat per un gran drago
3 la prinsesa ba anar a la coba
4 pero per sort pasba un cavaller
5elcavaller ba matar el drac
6laprisea li ba dunar un abras fi
Anònim
1.Hi havia una vagada un poble que i bibian molts avitants i que tambe i vivia un drac forotge.2.I cada dia li tenian que donar un animal diferen.3.Iun dia en el sorteig li va tocar a la filla del rei la va entragar al drac la prinsesa tota espentada.4.Llevorens va arrivar Sant Jordi.5.Sant Jordi va matar al drac.7.I sant jordi li va ragalar una rosa a la prinsesa.
RICARDO
1-Hi habia un popleque estaba sota un castell
2-I an al castell hi vivia un rei i la seba filla
3-un dia li ba tocar a la princesa que nes al drac
4-la princesa estaba espantada
5-i de sobta va apareixa un caballe
6-i al caballe el va matar
7-i da la sag del drac ban sortir roses i va gafar la mes bonica i li va donar
marc chiloeches
1.hi avia un castell i un poble al peu de la montanya
2. i vivia un rei i la seva filla.
3. i avia un drac ferotge que su manjava tots els animals
4.i un dia no cedava animals i li va tocar a la princeca
5. per alla pasava un cavalle anumanat jordi
6. sant jordiva matar el drac
7.i de la sanc del drac va sortir un roser i sant jordi va agafar una rosa
aniol
Hi havia una vegada un poplet que hi bibia un drac.Que se men java jais i .Obelles alla en un castell hi bibia un rei i. Una princesa i conca no volian .Que el drac no sels menjes ban fer una botacio.I li va tocar ala princesa la princesa i va .Anar i de cop el drac va tirar foc perel nas de cop va sortir un caballer sobre un caball blanc .El cavaller el va matar i dela sanc del drac i va neixa una rosa i .El cavaller li ba donar la rosa ala princesa.
jordi mas
iavia una vagada una montañya que
adal de la montañya iavia un castell
alavall iavia un popla mam les sevas cases
iadi dal castell vivia un rei iuna
reina que estavan molt contens
iavia un drac moltferoxa
BERTA
1-uns nens an fet aquet poble
2- uns nens an fet el rei i la princesa 3-uns nens an fet al drac dien hola 4-uns nens an fet al drac amb la prinsesa 5-uns nens an fet al cavaller 6-uns nens an fet al cavalle matan al drac 7-sant jordi li a regalat una rosa ala prinseca
victor
hiavia una vegada un povle que vivia a mol apropde quevivia en un povla molt imolt aproopde uyn castell que vivia enu el castell vivia un rei i el rell tenia una filla que era la princesa.
Ja ho acabaré
jon
1.Hi avia un castell qiue i vivia un rei ienuna muntanya un drac forotge.2.undia van entragar a la prinsesa.
Ja ho acabaré
Clara
Hola soc la Clara
1-En un poble ben llunya en un castell.2-Vivia una princesa i el rei.3-Tanbe vivia en una cova ven
fosca un drac farotxe van fer un soteix li va tocar a la princesava anar i…4-La princesa ven espantada uiuiuiuiui!5-Un cavalleres deia Sant Jordi ell no o parmitia.6-El va matar i va sortir sanc.7-Va agafar una rosa de la sanc del draci es van anamora.fi
adeu
Com molen ls dibuixos!es la millor manera de explica una llegenda!
1.hi havia una vegada un poble molt petit.
2.en el castell hi havia un rei i una princesa.
3.en el bosc del poble hi havia un drac.
4.un dia la princesa va anar al bosc i es va trobar el drac.
5.un cavaller que es deia Sant Jordi va vindre.
6.en Sant Jordi al final va matar el drac.
7. i en Sant Jordi va donar la rosa mes maca a la princesa.
1 Hi havia una vegada un pople el peu d’ una montanya la montanya a dal tenia uncastell.
2 en el castell i vivia un rei i una princesa.
3 en el pople i a via un drac ferot
Ja continuaré
1.els dibuixos son molt macus.
Avia una vagadaan un castell al sim de una montanya.Aon i vivia un rei am la seva filla la prisesa.Peroan aquell poble iavia una bestia jegant.I es menjava las uvelles i las vaques.Un dia el rei va fer un sorteix i li va tocar ala prinsesa i desobte va apereixa un cavalle amb el seu cavall i es va tirar a sobreal drac ili va clava la llansa ide la sanc del drac li va sortirun roser i el cavaller li va donar una rosa ala prinsesa .
1 Fa molt de temps iabia un poplet
2ateruitsat per un gran drago
3 la prinsesa ba anar a la coba
4 pero per sort pasba un cavaller
5elcavaller ba matar el drac
6laprisea li ba dunar un abras fi
1.Hi havia una vagada un poble que i bibian molts avitants i que tambe i vivia un drac forotge.2.I cada dia li tenian que donar un animal diferen.3.Iun dia en el sorteig li va tocar a la filla del rei la va entragar al drac la prinsesa tota espentada.4.Llevorens va arrivar Sant Jordi.5.Sant Jordi va matar al drac.7.I sant jordi li va ragalar una rosa a la prinsesa.
1-Hi habia un popleque estaba sota un castell
2-I an al castell hi vivia un rei i la seba filla
3-un dia li ba tocar a la princesa que nes al drac
4-la princesa estaba espantada
5-i de sobta va apareixa un caballe
6-i al caballe el va matar
7-i da la sag del drac ban sortir roses i va gafar la mes bonica i li va donar
1.hi avia un castell i un poble al peu de la montanya
2. i vivia un rei i la seva filla.
3. i avia un drac ferotge que su manjava tots els animals
4.i un dia no cedava animals i li va tocar a la princeca
5. per alla pasava un cavalle anumanat jordi
6. sant jordiva matar el drac
7.i de la sanc del drac va sortir un roser i sant jordi va agafar una rosa
Hi havia una vegada un poplet que hi bibia un drac.Que se men java jais i .Obelles alla en un castell hi bibia un rei i. Una princesa i conca no volian .Que el drac no sels menjes ban fer una botacio.I li va tocar ala princesa la princesa i va .Anar i de cop el drac va tirar foc perel nas de cop va sortir un caballer sobre un caball blanc .El cavaller el va matar i dela sanc del drac i va neixa una rosa i .El cavaller li ba donar la rosa ala princesa.
iavia una vagada una montañya que
adal de la montañya iavia un castell
alavall iavia un popla mam les sevas cases
iadi dal castell vivia un rei iuna
reina que estavan molt contens
iavia un drac moltferoxa
1-uns nens an fet aquet poble
2- uns nens an fet el rei i la princesa 3-uns nens an fet al drac dien hola 4-uns nens an fet al drac amb la prinsesa 5-uns nens an fet al cavaller 6-uns nens an fet al cavalle matan al drac 7-sant jordi li a regalat una rosa ala prinseca
hiavia una vegada un povle que vivia a mol apropde quevivia en un povla molt imolt aproopde uyn castell que vivia enu el castell vivia un rei i el rell tenia una filla que era la princesa.
Ja ho acabaré
1.Hi avia un castell qiue i vivia un rei ienuna muntanya un drac forotge.2.undia van entragar a la prinsesa.
Ja ho acabaré
Hola soc la Clara
1-En un poble ben llunya en un castell.2-Vivia una princesa i el rei.3-Tanbe vivia en una cova ven
fosca un drac farotxe van fer un soteix li va tocar a la princesava anar i…4-La princesa ven espantada uiuiuiuiui!5-Un cavalleres deia Sant Jordi ell no o parmitia.6-El va matar i va sortir sanc.7-Va agafar una rosa de la sanc del draci es van anamora.fi
adeu