LLENGUA CATALANA I CASTELLANA
EXPRESSIÓ ORAL
- Participació activa en les converses de l’aula referides a diferents situacions.
- Producció de missatges orals tenint en compte l’entonació, el to i el gest.
- Respecte pel torn de paraula.
COMPRENSIÓ ORAL
- Comprensió de missatges i textos orals en diferents contextos, formats i mitjans.
- Interès i respecte per les intervencions dels altres.
- Vocabulari relacionat amb el centre d’interès de l’escola (materials, espais, oficis) i el cos (parts del cos i sentits).
COMPRENSIÓ LECTORA
- Relació grafia- fonema (lletra i so).
- Lectura i comprensió de paraules i frases.
EXPRESSIÓ ESCRITA
- Escriptura de paraules i frases.
- Habit d’escriure en lletra lligada.
- Tipologia textual: la llista i les notes.
- Ortografia: La majúscula i el punt.
- Separació de síl.labes.
- L’article (el, la , l’)
MATEMÀTIQUES
RESOLUCIÓ DE PROBLEMES
- Resolució de problemes senzills de suma i resta.
NUMERACIÓ I CÀLCUL
- Els números fins al 30.
- Concepte de desena
- Els signes + , -, >, <, =
- La suma i la resta.
RELACIONS I CANVI
- Classificació i ordenació d’objectes.
- Seguiment i representació de sèries.
MESURA
- Reconeixement de diferents unitats de temps.
- Els dies de la setmana.
ESPAI I FORMA
- Representació d’itineraris senzills, laberints i plànols.
- Reconeixement i creació de figures planes.
- Conceptes: dins/fora, esquerra/dreta, prop/lluny, alt/baix, gran/petit.
- Simetria.
ESTADÍSTICA
- Reconeixement de l’atzar a través de la realització de jocs.
CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL I SOCIAL
- Concepte d’ésser viu.
- El cos humà. Parts.
- Els sentits i els seus òrgans.
- L’escola. Espais i organització
- L’escola i el seu entorn.
- Les persones que treballen a l’escola.
- Superació d’estereotips sexistes.