BENVINGUTS A I3!!

Fent click a la següent imatge podeu accedir al Power Point de la  reunió d’inici de curs.

Aquí trobareu un recull d’activitats que són una petita mostra de què i com treballen els/les nens/es i nenes de EI 3.

ACTIVITATS  EI3

  • Sortida a la Biblioteca Municipal
  • Celebrem les festes tradicionals
  • Racons de matemàtiques (tot el curs)
  • Racons de llengua (a partir del segon trimestre)
  • Utilització de recursos digitals
  • Activitats a la sala de llum i ombres
  • Activitats de lectura
  • Lectura i explicació de contes a la biblioteca
  • Conte viatger
  • Cantada de nadales
  • Sortida a la granja

A infantil treballem per aconseguir que els/les nens/es siguin autònoms i adquireixin les bases dels futurs aprenentatges. L’autonomia és un dels nostres objectius essencials i la treballem a través dels hàbits i les rutines diàries. Volem formar persones independents, responsables i amb confiança per superar els petits reptes de la vida quotidiana.

Establim normes essencials de funcionament que ajuden a potenciar la pertinença al grup, el respecte i la convivència.

Des de l’inici d’EI 3 es potencia l’expressió oral (adquisició de nou vocabulari, realització de pràxies, estructura de frases i el coneixement dels signes de l’escriptura). I fomentem l’hàbit de llegir, per fer que esdevinguin bons lectors i amb sentit crític.

El coneixement d’aspectes matemàtics bàsics (lògica, traç, grafia/quantitat…) es treballa als racons, mitjançant l’observació, la concentració, la manipulació i el treball conjunt dels infants.

Els racons de joc simbòlic ens permeten observar la socialització o capacitat de comunicació per arribar a acords i poder així, compartir materials. També afavoreixen l’expressió oral, la creativitat i la imaginació.

Les noves tecnologies també estan presents en el dia a dia de l’escola. Totes les aules tenen a la seva disposició una PDI i tauletes, on els alumnes poden realitzar diferents activitats, en funció del que s’estigui treballant.

Preparem als nostres alumnes per a que siguin competents i tinguin els recursos necessaris per a viure la vida amb la màxima autonomia possible.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *