PRIMAVERA A L’HORT

Bones notícies per al nostre hort.

Amb l’arribada de la primavera les plantes del nostre hort han donat uns fruits molt bons. Com podeu observar a les fotos tenim maduixes, faves, pèsols, enciams. I moltes altres verdures i flors amb un aspecte perfecte.

Estem molt contents i Adrià, Julen, Enrique, Inessa, Jairo, Anmol, Esther i Emilio s’encarreguen cada setmana de netejar, mantenir i regar l’hort amb molta cura. Aviat farem una gran collita.

A les imatges surt Inessa i Enrique fent tasques de manteniment de l’hort.

A més a més, aquesta setmana hem collit faves i les ha portat Enrique Vega cuinades per el seu pare al Restaurant Nova Palmera de Salou. Estaven fetes amb botifarró i pernil salat, boníssimes!!!!

Les vam gaudir a la USEE i vam convidar als professors i professores de l’Institut.

511 (Copy) 512 (Copy) 513 (Copy) 514 (Copy) 515 (Copy) 516 (Copy)

Festa de la primavera amb Educació Infantil

Els alumnes de Cicles de Tècnic en Educació Infantil ens han convidat a la Festa de la Primavera. Tots els alumnes de la USEE hem gaudit dels tallers i activitats que han elaborat per a celebrar l’arribada de la Primavera 2017.

Ens han explicat moltes coses de com es celebra a diferents llocs l’arribada de la primavera, amb presentacions en powerpoint i un taller de menjars típics d’aquesta estació.

Tots hem gaudit molt com sempre quan ens conviden als seus tallers, però en aquesta ocasió diu Julen que encara va gaudir més perquè li van deixar fer una actuació de ball, amb la cançó “Despacito”   de Luis Fonsi i Daddy Yankee.

Moltes gràcies als alumnes de Educació Infantil per deixar-nos participar en les vostres festes!!!!!

Julen.

dav

Excursió a l’Institut Cal·lípolis. Taller d’imatge personal.

El passat 5 d’abril tots els de la USEE de l’Institut vam anar d’excursió a l’Institut Cal·lípolis de Tarragona. On els alumnes de Cicles de Perruqueria i Estètica ens van fer un taller d’imatge personal. Uns ens vam tintar els cabells, altres es van fer diferents pentinats, ens van maquillar i depilar. També ens van fer un tractament de pell i ungles.

Ens van fer un assessorament d’imatge i ens van tractar com a prínceps i princeses.

Estem encantats amb la visita, l’any vinent segur que repetim.

A les fotos podeu observar els resultats.

A que estem guapos i guapes????????

644 (Copy)

Segona collita de l’hort

Ara sí, estem molt contents perquè l’hort és un èxit. Ens ha donat moltes verdures aquesta vegada i amb molta quantitat.

Tots hem portat carmanyoles grans per agafar verdures i les hem compartit amb les nostres famílies a casa.

Hem après a recollir i netejar les verdures de l’hort i tenen un aspecte fantàstic i millor gust, perquè les hem produït nosaltres amb el nostre esforç.

Estem molt satisfets.

430 (Copy)

Ja arriba la primavera a l’hort

Aviat arribarà la primavera, i estem acabant de preparar el nostre hort amb una tanca de palets, amb noves verdures i plantes.

Amb moltes flors per a la primavera.

I també hem plantat una nova parra de raïm i un llimoner.

Gràcies sobretot al Josep Maria, que és el personal de manteniment de l’institut i ens ha ajudat molt a fer la instal·lació de la tanca i de la mànega per regar el nostre hort.

Aquí teniu a les imatges el fabulós aspecte de l’hort.

USEE

Visita de la USEE de l’escola Voramar

Aquest any també ens ha visitat l’escola Voramar de Salou.

Les professores de la USEE de l’escola i els alumnes de 4t, 5è i 6è ens han fet una visita per realitzar un taller de Legos i visitar el nostre nou hort.

Ens ha encantat que vinguessin i tornar-los a trobar tan bé. Han fet unes construccions de Lego per expressar les seves emocions. I han conegut l’institut Jaume I per venir el curs vinent.

Us esperem aviat. Ens agrada molt que ens visiteu!

Equip USEE Jaume I.

mde

Exposició de Mans Unides

A finals del mes de Gener, Mans Unides va instal·lar al vestíbul de l’Institut una exposició educativa al voltant del malbaratament alimentari i com podem col·laborar perquè tots tinguin aliments per menjar.

Amb la visita a l’exposició vam aprendre que hem de fer un ús més conscient del menjar perquè a uns llocs tenim molts aliments i a uns altres els nens i les nenes no poden alimentar-se correctament.

Aquí a les imatges podeu veure la instal·lació i a Adri i a mi prenent apunts.

Julen.

dav

La Inessa, fent amics a l’hora de l’esbarjo

sdr

A l’hora del pati, alguns dies, estic amb  una amiga meva que es diu Mariam.

La Mariam també parla Rus i per aquest motiu alguns dies practiquem l’idioma a l’hora de l’esbarjo. De sobte, un dia quan el Tomàs ens va veure i ens va fer unes fotos, vaig començar a parlar en Rus.

El primer dia que Tomàs em va escoltar parlar Rus es va quedar bocabadat. I està molt content de que hagi trobat una amiga per poder parlar en el meu idioma.

Mariam: m’ha agradat molt haver-te conegut i ser la teva amiga. Ets una noia molt simpàtica i agradable.

Inessa.

Enrique és el nostre informàtic

A l’Enrique li agrada molt la Informàtica i ara està muntant i desmuntant uns ordinadors espatllats. Revisant les peces i mirant per dintre dels aparells si funciona tot bé.

Així està aconseguint reparar alguns ordinadors de l’Institut. I com es pot veure a les fotos ho fa amb molta cura i paciència.

Estem molt orgullosos de la feina que fa.

Segueix així Enrique!!!!!!

TALLER DE CARNESTOLTES

El 27 de Febrer varem fer un taller de Carnaval amb els alumnes de Educació Infantil.

Ens van explicar la festa de Carnestoltes i ens van fer un teatre de la Vella Quaresma.

Teniem moltes disfresses i fins i tot un “photocall”.

Hi havia un taller de màscares i titelles.

Ens ho vam passar molt i molt bé!!!!!!!

Publicat dins de General | 1 comentari