LA CORAL DEL SIEI

AQUEST CURS HEM FET MÚSICA!

HEM FET UNA CORAL I CANTEM TOTS ELs ALUMNES I TOTES LES ALUMNES DEL SIEI.

VAM COMENÇAR AL PRIMER TRIMESTRE AMB CANÇONS DE NADAL.

AL SEGON TRIMESTRE VAM APRENDRE UNA CANÇÓ DE LA PRIMAVERA I UNA DE L’ESPAI.

A L’ABRIL VAM FER UN CONCERT AMB VIDEOCONFERÈNCIA PEL SIEI DE L’ESCOLA VORA MAR DE SALOU. ELS VA ENCANTAR I ENS VAN APLAUDIR MOLTÍSSIM!

ARA PEL FINAL DE CURS ESTEM PREPARANT UNA CANÇÓ NOVA.

ENS HO PASSEM MOLT BÉ CANTANT TOTS JUNTS!

JARDÍ DE PRIMAVERA

LA PRIMAVERA JA ÉS AQUÍ! ARRIBA EL BON TEMPS I LES PLANTES DE L’HORT NO PAREN DE CRÉIXER.

DESPRÉS DE COLLIR ELS ENCIAMS I LES FAVES HEM TRANSFORMAT MICA EN MICA EL NOSTRE HORT EN UN JARDÍ. HEM PLANTAT GERANIS, BIDENS, DIMORFOTECA, HORTENSIA, MADUIXES I GIRA-SOLS.

HEM FET UNA FEINADA I ENS HA QUEDAT MOLT BONIC!

PREMIS DE SANT JORDI 2021

AQUEST ANY, PER PRIMERA VEGADA TOT L’ALUMNAT DE L’AULA SIEI HA PARTICIPAT EN EL CONCURS DE DRACS DE SANT JORDI DEL NOSTRE INSTITUT.

ENTREGA DE PREMIS DEL CONCURS DE DRACS DE SANT JORDI 2021

EL NOSTRE COMPANY RAUL MOLERO VA FER UN DRAC FANTÀSTIC I VA GUANYAR UN PREMI!

EL RAUL MOLERO AMB EL SEU DRAC PREMIAT

MOLTES FELICITATS RAUL! ENHORABONA!!!

DRACS DE SANT JORDI

ENGUANY LES ALUMNES I ELS ALUMNES DEL SIEI PARTICIPEM AL CONCURS DE DRACS DE SANT JORDI DEL NOSTRE INSTITUT. ELS DRACS ELS HEM FET AMB MATERIALS RECICLATS: AMPOLLES DE PLÀSTIC, CARTRÓ, PAPERS DE DIARIS, ETC… HEM TREBALLAT MOLT PERQUÈ ENS QUEDIN AIXÍ DE BONICS! MIREU LES FOTOS!

LES FEINES DE L’HORT

A L’HORT DEL SIEI HEM DE FER MOLTES FEINES PERQUÈ LES HORTALISSES I LES VERDURES PUGUIN CRÉIXER.

Remoure la terra

Posar adob a la terra

Posar adob a les faves

Recollir fulles

Mullar la terra per sembrar i plantar

Medir els metres del bancal

Plantar enciams

Plantar enciams

Plantar tomaqueres

Plantar carabassons

Plantar enciams, tomaqueres i carabassons

Regar

COMPOSTADORA INSTAL·LADA!

Per fi ens ha arribat la compostadora que estàvem esperant! Hem pogut muntar totes les peces i posar-la al nostre hort del SIEI. Ara ja podrem començar a fer el nostre propi compostatge i tindrem una terra boníssima per fer créixer totes les verdures i les hortalisses que plantem cada any.

PROJECTE DEL SISTEMA SOLAR

En el segon trimestre d’aquest curs al SIEI hem fet el projecte del Sistema Solar. Hem estudiat els planetes, el sol, la Terra, les estrelles, les galàxies, els asteroides, els meteorits, la lluna, els satèl·lits, la Via Làctia i com es va formar l’Univers.

Dibuixem el planeta amb un compàs

Repassem amb color negre gruixut

També hem decorat la classe amb els planetes que giren al voltant del sol i que formen el nostre Sistema Solar: Mercuri, Venus, la Terra, Mart, Júpiter, Saturn, Urà i Neptú.  Plutó i Ceres són planetes nans.

Retallem l’anell de Júpiter

Els planetes els hem fet de cartró, dibuixats amb rotulador negre i amb un compàs. Els hem retallat i els hem pintat amb pintura. Després els vam enganxar al sostre.

Estan penjats al sostre de la classe del SIEI

Hem après moltes coses!

Carnestoltes!

Enguany per Carnaval hem tornat a fer una festa de disfresses! Vam fer unes màscares súper xules i vam posar posar música per ballar!

Ens ho vam passar genial!

Aquí estem disfressats

Aquí estem amb les màscares que vam fer nosaltres

??????

Vam fer màscares i les vam pintar

LA MARATÓ CONTRA LA COVID-19

AQUEST ANY LA MARATÓ DE TV3 RECULL FONS PER LLUITAR CONTRA LA COVID-19. LA CLASSE DE LA SIEI HEM PARTICIPAT EN EL CONCURS “PINTA LA MARATÓ” I HEM FET UN CARTELL QUE PARLA DEL CORONAVIRUS.

AMB AQUEST CARTELL VOLEM DONAR UN MISSATGE POSITIU PLE D’OPTIMISME: SEGUIM ENDAVANT PER SUPERAR LA COVID-19!!!

AQUÍ PODEU VEURE ELS CARTELLS DE TOTS ELS INSTITUTS I TOTES LES ESCOLES QUE HAN PARTICIPAT: https://www.ccma.cat/tv3/marato/lescola-cor-de-maria-de-marato-guanya-el-concurs-pinta-la-marato-del-2020/noticia/3065297/

PRENEM MIDES DEL CARTELL.

HA DE MEDIR 2 x 1 METRES.

PENSEM EL DISSENY DEL CARTELL

FEM ELS DIBUIXOS

AQUEST ÉS EL RESULTAT FINAL! HEM PENJAT EL CARTELL AL PASSADÍS DE L’INSTITUT.